major poppcorn Startet 3.Mai.2011 Del på Facebook Startet 3.Mai.2011 men vet ikke hvilken eller hvordan jeg skal ta valget om hvilket. alle tips og vink taes i mot med takk. ønsker meg en fastmontert VHF Sitér dette innlegget Link to post
Mamma Mia Svart 4.Mai.2011 Del på Facebook Svart 4.Mai.2011 (redigert) Jeg har kjøp denne og er stooooor fornøyd med den. Lett å flush montere og har et pent design. Har hjemmehavn på Mjøsa og har ingen problemer med å nå Tjøme radio med denne. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?sort=5&keyword=garmin+100i Redigert 4.Mai.2011 av Hanto 24 fot (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 4.Mai.2011 Del på Facebook Svart 4.Mai.2011 Kjøp deg en Sailor RT 2048. Den er skuddsikker, og er laget uforandret siden 80 tallet. Tung boks med skikkelige kvalitetskomponenter inni.... Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
ollebolle2 Svart 4.Mai.2011 Del på Facebook Svart 4.Mai.2011 Kjøp deg en Sailor RT 2048. Den er skuddsikker, og er laget uforandret siden 80 tallet. Tung boks med skikkelige kvalitetskomponenter inni.... Støttes. Kvalitet uten tvil Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 4.Mai.2011 Del på Facebook Svart 4.Mai.2011 Har en Raymarin 55 liggende. se annonse: https://baatplassen.no/p/showproduct.php?product=5718 Borghans Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 4.Mai.2011 Del på Facebook Svart 4.Mai.2011 Jeg har akkurat kjøpt meg en Høcom (gammelt kjent merke) med AIS.I underkant av 3 lapper !Skal bli spennende ! Hilsen Gutek Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 5.Mai.2011 Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 Kjøp deg en Sailor RT 2048. Støttes. Kvalitet uten tvil Enig i alt det der. Driftsikker til tusen og den eneste, sammen med Furuno, som høres i sittebrønnen under seilas. Men. Den gikk ut av produksjon i April i fjor. Er erstattet av 6200 serien. Sitér dette innlegget Link to post
major poppcorn Svart 8.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2011 er da 6200 serien like bra? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.