Fusebox Startet 4.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2011 (redigert) Forsøker å lete opp noen som har Sika bunnfyllingslist på 6 mm bredde i området Drammen-Oslo. SeaSea og Maritim har kun nate-tape, men jeg trenger bunnfyllingslist da dybden er (blir) ca. 8-9 mm, og bredden er ca. 4 mm. Kan jeg alternativt bruke en eller annen form for gummi/neopren pakning som man gjerne får i ruller på Maxbo, eller lignende ? Redigert 4.Mai.2011 av Fusebox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 4.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2011 4-5 mm tau/nylon line. Poenget er jo bare at natemassen ikke skal feste seg i bunnen av naten. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 6.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2011 Jeg bite altfor fort på produsentenes egne forestillinger. Tau hørtes egentlig ut som en enkel og grei idé! Prøver det :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.