Ivers69 Startet 5.Mai.2011 Del på Facebook Startet 5.Mai.2011 Dette bildet er hentet fra Maritim sin nettbutikk, jeg trenger bare lokket men jeg bestilte hele inntaket hos Maritim, men deres levrandør hadde byttet modell så jeg fikk et inntak som ikke haddde et lokk som passet mitt, Er det noen av Dere som vet om butikk som har dette inntaket på lager eller vet hvor man får tak i nytt lokk. På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 5.Mai.2011 Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 Her kanskje? http://www.maxfritid.no/site/fritid/vis_produkt_2008.php?page_id=1184&produkt_id=12605 Sitér dette innlegget Link to post
Ivers69 Svart 5.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 Tusen takk for tipset, helt utrolig jeg bor 700 meter fra sentrallageret til MaxFritid så det hadde vært helt utrolig hvis de fortsatt har disse dekslene. Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 5.Mai.2011 Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 (redigert) Du får krysse fingrene og litt til da :thumbsup:Kroken Caravan neste stopp no? Redigert 5.Mai.2011 av Gas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 5.Mai.2011 Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 Gi beskjed hvis du ikke får tak i så har jeg muligens et liggende som jeg skiftet ut grunnet dårlig kontakt i støpsel. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 5.Mai.2011 Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 Maritim Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
dante Svart 5.Mai.2011 Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 Jeg har en komplett tilsvarende boks liggende ubrukt hvis det er krise. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 5.Mai.2011 Del på Facebook Svart 5.Mai.2011 (redigert) Jeg også skiftet innmaten men ikke ramma/dekselet i vinter. Har det sikkert liggende en plass jeg også ;-) Kjøpte det forøvrig hos en Hobby caravan forhandler... Redigert 5.Mai.2011 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.