jørn Startet 5.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2011 Hvor kan jeg få kjøpt vindusviskerblader med denne innfestingen? Hvordan skal man få av hele armen egentlig? Jeg har prøvd å løte opp den "koppen" som sitter på bolten til viskermotoren, men den sitter bom fast. Det er samme motor som denne: Link Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2011 Jeg hadde byttet hele armen, og fått ny skikkelig pusserarm og blad. Det sitter nok en settskrue (umbrako) som må løsnes før du får dratt av armen Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 6.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2011 Er enig med det der, bør nok sette på en ordentlig arm, ala som på bilen. Da får jeg lete etter settskruen :) Takk for tipset :) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 6.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2011 Fult så enkelt var det ikke. Ingen settskru på armen, men en "splint". Dytta den inn, men sitter like ille. Armen er helt rusta fast, sikkert sitti der i 30år. Prøvde å skru mutteren opp mot undersiden av armen, men rikker seg ikke. Tror jeg rett og slett må kutte av akselen og kjøpe nye motorer. Litt vell drastisk men.... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2011 Jeg velle prøvd og kappe selve armen i biter, med en dremel f.eks, før jeg hadde kappet akslingen Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 6.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2011 Kom på at det var litt smarter og ikke fult så drastisk jeg å. Ikke vists å skyte med kanon enda Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.