black Startet 6.November.2004 Link til dette innlegget Startet 6.November.2004 Det er av interesse å få vite om noen her har erfaringer med akkurat denne motorvarianten. Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 8.November.2004 Link til dette innlegget Svart 8.November.2004 Et lite tips kan være denne linken, ja navnet sier det meste: www.yanmarhelp.com Lykke til mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 8.November.2004 Link til dette innlegget Svart 8.November.2004 Jeg har en slik i min båt, Anbefals . Timetelleren sier i dag 2278 timer, vannpume foring er det som har blitt utslitt og skiftet, ellers ingen ting. det som er fint, er jo at den ikke har Turbo. Det er en sliter. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
black Svart 8.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2004 Takk for tips til dere begge. Bakgrunnen for spørsmålet er at jeg gjerne vil vite noe mer på forhånd, mens motoren er ny, om hvordan den oppfører seg i praksis. Den er nå montert og bare venter på at resten av skroget,innredning og utstyr blir ferdig rundt den. Hos båtprodusenten hadde jeg valget mellom en Volvo Penta og denne Yanmarmotoren. Det er helt sikkert mange meninger om hvem av disse som er best,men jeg har hørt flere argumenter om at Yanmar er mer kompakt og gir noe mer effekt. Så det ble denne og all grunn til å være fornøyd så langt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.