Bergen dørk Startet 6.Mai.2011 Del på Facebook Startet 6.Mai.2011 (redigert) Vurderer en båt med BMW-motor - se denne tråden. Fikk et godt tips om sjekke hvorvidt det finnes service-kompetanse på BMW-marine motorer i Bergen, hvis jeg går videre med evnt kjøp av en båt med en slik motor. Det er vel i praksis noe av det samme som Mercruiser, som overtok etter at BMW ga seg på slutten av 80-tallet (eller noe sånt). Redigert 6.Mai.2011 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Hans-Petter Svart 6.Mai.2011 Del på Facebook Svart 6.Mai.2011 du kan jo høre med båt og motor i sandviken,tror di kan bmw Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 7.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 Takk for tipset! Kjenner til de da jeg hadde en lombardini-motor i en snekke for noen år siden. Ser at de kan Mercruiser og da ligger vel kanskje ikke BMW sålangt unna. Skal visst være greit å få fatt i deler fra http://www.solbergmotors.com/ i Sandefjord. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Med vind Svart 7.Mai.2011 Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 Det er et pittelite verksted under Puddefjordsbroen som heter Skjøndals Slip & Mek. De har generasjoners erfaring med motorer, og synes ta nesten alle hurtigbåtene som går i rute på Vestlandet. Jeg har sett Redningselskapets båter der regelmessig. Dette er kunder som krever høy kvalitet og ikke minst raske reperasjoner så faglig holder de åpenbart mål, spørsmålet er vel heller om de har tid. Sitér dette innlegget Link to post
erund Svart 7.Mai.2011 Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 Har mistanke at Båt og Motor i Sandviken er slått i konkurs eller slått sammen med Bergen MC og Marine på Minde, stemmer det? Hva med Kjapp Marina eller Yacht Marine, et lite verksted på Dolviken? Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
Baywatch Svart 7.Mai.2011 Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 Har mistanke at Båt og Motor i Sandviken er slått i konkurs eller slått sammen med Bergen MC og Marine på Minde, stemmer det? Du blander litt her. Du tenkte nok på Skuteviken båt & motor, som ganske riktig har lagt ned, men tror de hadde forbindelser med MC Marine, som overtok en del av sortimentet. Firmaet det er referert til her i tråden er nok Båt og Motor Servicesom ser ut til å leve i beste velgående, i alle fall ut fra hjemmesiden å dømme. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 7.Mai.2011 Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 jeg vet ikke om drange motor eksisterer enda , di var vel bmw forhandler tidligere, Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 7.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2011 Er ikke de still going strong i Lysefjorden da? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.