Jump to content

Suzuki DT4 starter ikke engang med startgass, noe håp?

BowFreak84

Recommended Posts

Hvis startgassen kommer "frem", og du ikke får noe smell(start), så har du neppe gnist i det heletatt.

Kjenner ikke motoren,så snakker generelt, men når du har kompresjon, gnist og startgass så skal du i det minste få livstegn.

så kommer gassen seg inn i sylinder(hvis du spraier i gasser)? ta ut pluggen og sprai litt rett i plugghullet.

Byttet plugg?

Biltema har en fin tester som du plasserer mellom plugg og pluggledning som lyser når det er "gnist".

Har sjekket gnist og den er fin, der var ikke gnist, men med ny plugg ble der. har hverken drammet eller sprayet startgass inn i syl..inderen enda, det fordi den ligger litt køddent til så jeg må ha av tanken for at jeg skal komme til, men jeg får teste det i kveld :)

Som regel skal der jo være tegn til liv når man sprayer startgass i sylinderen... Så syns det her var pussig... får prøve å rense forgasseren enda en gang også kanskje.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...