Polarn Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 (redigert) Har en ganske så stor hardisk 500GB, ser at hardisken leses, men jeg har ikke testet å la den stå i en stund da, så det kan hende det bare tar litt tid når det er mye inne på hardisken. Redigert 11.Mai.2011 av Polarn (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
tom-ass Svart 11.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Hva synd du om "pakketilbudet" fra netonnet som jeg linket til da? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
hermansen Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Sjekk denne da, var grisebillig iallefall. http://www.netonnet....dt/153819.3107/ Sikkert bra denne, men 50W kontra 17W gjør at jeg ville valgt Finlux'en. Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 (redigert) Merkelig, jeg har bare testet min 19" med harddisk, og det fungerer. Jeg vil tro at den disken du har er FAT32 formatert. Veldig mange duppeditter med USB port, som f.eks min BlueRay spiller, støtter kun FAT32. Polarn! - jeg gjetter på at disken din er formatert med NTFS? Redigert 11.Mai.2011 av dante (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Den netonnet greia var veldig bra i grunn. Billig det med antenne og alt Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
tom-ass Svart 12.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2011 Da har jeg bestillt pakka fra net on net, så det blir spennende å se om jeg får noen dreis på det. Argumentet med strømforbruket er absolutt noe å ha i tankene, men det kommer til å bli minimalt med tv-titting hos meg, samtidig som jeg har 330ah forbruk og ligger ofte på landstrøm. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Pimsoll Svart 30.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2011 Takk for henvisning, fant ikke denne tråden før jeg skrev innlegget. Ser at disse finlux'ene nå ligger på ca. 2000kr, de hadde lavt strømforbruk må jeg si. Hvordan kan en måle strømforbruket med et multimeter ? Sitér dette innlegget Link to post
Pimsoll Svart 30.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2011 ang montering tenkte jeg å forsterke veggpanelet med å bolte på en bit kryssfiner og sette på et feste som en kunne løfte tv'en vekk når en skal ut på bøljan blå å rulle litt. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 30.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2011 Finnes det noen frittstående antenne (for tilkobling ved behov) som er å anbefale i båt? Eller er det "waste of money" og man bør gå rett på fastmontert? Har montert TV nå og det er så og si utelukkende for at barna skal få se litt DVD. Kan jo også koble PC til TV og vise nett-tv, men har kan jo båndbredden fra ICE tidvis være en flaskehals. Ser jo at fastmontert er å anbefale, men skjønner jo at enkelte selv med disse ikke får så bra forhold. Så hva sier ekspertisen? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Pimsoll Svart 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Hvis du har plass til det. Fastmontert antenne, men lag et feste som er enkelt å kople fra, f.eks. basert på komponenter fra RamMounts i USA. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Ehhheee? Hvorfor skal antennen kunne kobles enkelt fra? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
sea ray 34 Svart 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Sikkert fordi det ikke skal være vanskelig og ta den vekk. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Åffer de a? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pimsoll Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Hvis du ikke har noe å bidra med kan du spare deg dine ytringer. tankegangen min var å få best mulig signal på en mindre båt, uten hardtop. Da kan en montere en "fast type" antenne hvor som helst ved hjep av en stor sugekopp, rekkefeste eller fast lita kule (ram..). Bør jo helst ikke være i veien ved land ligge da. Så kan en leggen vekk når en skal ut å seile/tøffe igjen, antar nok av benkeplass. Ja det finnes også små nette antenner som kan fastmonteres. Kvaliteten vet jeg ikke. Hva med en liten grei satelitt disk ?? Erfaringer ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.