jak70no Startet 10.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2011 Da er Redningsselskapet sin Android App kommet: https://market.android.com/details?id=no.apps.redningsselskapet Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 10.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2011 Jepp, kjøpte den i går. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Biscaya Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Lastet ned og installerte. Crasher på min telefon Sitér dette innlegget Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
Key Freak Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Hvilken telefon bruker du? Jeg har HTC Desire HD. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
jak70no Svart 11.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Fungerer bra på min HTC Desire. Sitér dette innlegget Link to post
Biscaya Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Jeg har en Samsung Galaxy S Sitér dette innlegget Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
Biscaya Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Da fant jeg løsningen. Hvis app'en ikke får posisjonen fra GPS'en, så tryner den. Enten fordi GPS ikke er aktiv eller fordi det er dårlig dekning(f.eks inne i et hus). Sitér dette innlegget Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
Biscaya Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 De har tydeligvis lagt ut en ny versjon nå. Denne tryner ikke. Sitér dette innlegget Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.