Flammingokid Startet 11.Mai.2011 Del på Facebook Startet 11.Mai.2011 Programmet fra C-MAP så lovende ut på Sjøen for alle i år - og de mente å skulle ha en nedlastbar versjon klar i april... Noen som vet om den er forsinket eller er utsatt til noen dato? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 11.Mai.2011 Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 På messa sa de 1. april til meg, og jeg var innstilt på å vente på C-Map fordi jeg hadde det på min forrige plotter. Men så leste jeg en vurdering av C-map fra et av båtbladene som konkluderte med at den ikke var noe bedre enn Navionics sin. Ergo gikk jeg for sistnevnte og den fungerer helt greit for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Flammingokid Svart 11.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2011 Ok. Da er jeg dekket jeg også - men rart de skrøt så fælt av den på messa.... Sitér dette innlegget Link to post
Forte Svart 19.Juni.2011 Del på Facebook Svart 19.Juni.2011 Programmet fra C-MAP så lovende ut på Sjøen for alle i år - og de mente å skulle ha en nedlastbar versjon klar i april... Noen som kjenner til ny dato ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.