ares Startet 12.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2011 Har installert nye batteri. Tidligare har baugpropellen fått strøm fra forbruk, men no skal den koblast til startbatteriet. Kan eg da koble fra startbatteri til startmotor og vidre til baugpropell ? Eller må eg strekke kabel direkte fra batteri til baugpropell ? Sitér dette innlegget Ares Link to post
Gurba Svart 12.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2011 Om du har hovedstrømsbryter ved propellen burde del vel gå fint det. Om ikke du har hovedstrømsbryter ved batteriene da. Sitér dette innlegget Link to post
sjørøværn Svart 12.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2011 Det skulle ikke være noe problem det. I min båt har jeg batteri i baugen sammen med truster, og tykke kabler koblet til starter. På den måten har jeg to batterier både til start og til å kjøre truster. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.