einar_roeyne Startet 12.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2011 Hei Jeg har kjøpt en Yahama 40 hk 92 modell med kort stamme som skal på min Skibsplast sportman 14" Tidligere har jeg hatt en Mariner 40 HK 84 mod kort stamme på båten. Spørsmålet er om det er sannsynlig at jeg kan bruke samme gir og gassvaiere som sitter i båten fra før. Har ikke tilgang til båten her jeg er nå, tenkte å sjekke opp for å ev få tak i deler før båtpussen til helga. Det medfølger ny gasskontroll til Yamahamotoren som jeg ev kan sette inn. På forhånd takk for svar Einar Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 12.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2011 ja de kan du men du må vel bytte ende stykker de gammle passer vel ikke. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
einar_roeyne Svart 12.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2011 Tenkte på det samme, skal ringe Mar-Tec i morgen tidlig, de har hjulpet meg med service før. Takk for tips :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.