Jump to content

Hjelp til valg av ungdomsbåt!

torb1

Recommended Posts

Har no vokst fra min Bever 350 og er på jakt etter ny båt. Ei er 14 år så kan ikke ha større enn 30 hk. Båten burde gå over 25 knop og ha plass til 2-5 personer.

Har funnet to båter som ei liker veldig godt:

Puma: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28429743

Denne har bra motor, og jeg kan få den får 50 00 kr.

GRP 425: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=28404988

Denne båten ser nyere ut, men har hørt att selva motorer er billig motorer. og denne er endel dyrere.

Står egentlig mest mellom disse to, men vist dere har andre forslag kom gjerne med innspill:D

Tipper at du må bo i Asker kommune for å komme med i betrakningen her...

Jeg syntes GRP virker som et langt mer fornuftig valg til den prisen, syntes det er mer praktisk båt siden den er åpen. Mere plass til utstyr og passasjerer, lettere å entre, og jeg vil også tro at prisen på denne vil holde seg bedre i bruktmarkedet.

Selva bruker Yamaha som base på sine motorer. Jeg har flere bekjente med både Selva 2takt og 4takt og de har vært problemfrie.

/Chaos

Høne, øl og hornmusikk!

• 3 uker senere...

Skal selge min 2009 modell Puma nå tenkte jeg, pris er på 60 000,- med motor og henger, båten er i tillegg total renover i år! 100% strøken, nesten ikke en eneste ripe i den. Motoren som står på er en 2007 modell yamaha v-max 9,9/15 hk.

Nytt i år:

- Kalejse

- full stereo

- pullerter

- dø mann forran

- nye puter

- ny ledd lanterne

- batteri

- bryterpanel

- svingarm til styringa

- Yamaha original speedboks

++++++

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...