I.E Startet 8.November.2004 Link til dette innlegget Startet 8.November.2004 Godkväll, Undrar om någon vet hur många hästkrafter ett Volvo Penta MS gear klarar ? De sitter på så små motorer som VP MD5 och uppåt. Mitt gear har rasat och det innebär en hel del problem att montera in ett större gear. Vill därför helst byta mot ett identiskt om det inte är för klent för min Perkins 48 hk motor. Har någon fakta på vad dessa MS gear klarar är jag tacksam ! Tacksam för svar / Dan Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 8.November.2004 Link til dette innlegget Svart 8.November.2004 Hej IE Jag kan för lite om olika backslag men jag har ett som heter MS2B som sitter på min MD31A, och den är på 62 Hk! http://www.volvo.com/NR/rdonlyres/5753F514...S4A_1988_en.pdf Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
jada Svart 8.November.2004 Link til dette innlegget Svart 8.November.2004 Og MS3 sitter på betraktelig større motorer. Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 8.November.2004 Link til dette innlegget Svart 8.November.2004 Kan ikke gi deg et fasitsvar. men du finner service manualet til dette gearet i dokumentarkivet. Kanskje det står noe om det der ? [glow=red,2,300]GeV [/glow] Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.