Erling Jensen Startet 15.Mai.2011 Del på Facebook Startet 15.Mai.2011 Er det noen som vet hvilken type båt dette er? Jeg har nylig kjøpt den, men tidligere eier vet heller ikke hvilken båt dette er. Den er 29 fot, og motoren er en BMC 32 HK. Båten har tilhold i Rogaland. Sitér dette innlegget Link to post
Erling Jensen Svart 18.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 En jeg viste bildet til mente at båten var en Sagen, bygget i Hommersåk. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.Mai.2011 Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 Skroget minner om en Sagen, men disse lagde kun båter i størrelse 24 og 30 fot etter det jeg kjenner til. Usedvanlig pent skrog forresten, selv om den trenger litt TLC.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
rogeri Svart 18.Mai.2011 Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 Synes skroget kan ligne på en Kommedalsbåt ala Walthers_S's Morild?! Sitér dette innlegget Link to post
Erling Jensen Svart 18.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 I tillegg til denne båten, så har jeg også en Kommedal. Derfor kan jeg med sikkerhet si at en Kommedal er det ikke. Denne båten har mye kraftigere spant, og har ikke den karakteristiske "Kommedalsrauå". Ang. Kommedalsbåtene så kan man lese mer om dem her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.