Risor23 Startet 15.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2011 jo mer jeg leser her på båtplassen, jo mer forvirret blir man :D Kom en god skur i stad mens jeg skrudde ut dieseltanken ( ) , og ser da at det lekker fra 2-3 vinduer. Siden jeg styrer nok som det er med en dieseltank som skal ut og ny inn (demontering av pentry og dørk), så ønsker jeg quickfix på vinduene som har gummilist på utsiden og innsiden. Fungerer det med å fuge på utsiden? gjennomsiktig Tec7? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 15.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2011 Dersom det ikke er store hakk og sår i pakningen, fungerer "Captain Tolley's Creeping Crack Cure" som en får kjøpt mange steder, blant annet hos Maritim utmerket til dette formålet. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Skipper Worse Svart 16.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2011 ... og ellers må du ut med vinduene og få Rotabond imellom vindu og skrog. Å kline diverse greier på utvendig er bare kortsiktige løsninger. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
dvil Svart 17.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2011 ... og ellers må du ut med vinduene og få Rotabond imellom vindu og skrog. Hvor kjøper du Rotabond? Jeg måtte søke opp Rotabond, og fant denne interessante testen, den er verdt å lese. Fortsett til forfatterens hovedside, link nederst. Artig lesing. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2011 Det er en selvklebende remse av et butyl-stoff (om jeg husker rett). Karosseriverksteder har det. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.