Jump to content

Lastebillakk på båt, noen som har erfaring med det?

Polarn

Recommended Posts

Jeg har, forrige båt hadde jeg det på ...

Hadde båten i 5 år med mye tråkking på dekk med sandete føtter ol uten at lakken tok noe skade av dette... skal lakkere en bil nå og kommer til å benytte samme lakk på denne i stedet for vanlig billakk...

Hvilke type dette er de bruker her vet jeg ikke i farten ...

ok, men om man benytter det på båt eller bil er åkke som da eller? Tenker da på underlag av stål eller gelcoat.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

ok, men om man benytter det på båt eller bil er åkke som da eller? Tenker da på underlag av stål eller gelcoat.

glassfiberen beveger seg vel mer enn stål og ble derfor anbefalet lastebillakken da denne var mer hardfør enn vanlig lakk...

Ikke tegn til sprekkdannelse eller avflakking grunnet stekt punkttrykk på skroget heller etter kollosjon mellom min og kamerat sin båt i 50 knop...

Hoppet inn i hverandre på en stor bølge da vi drev og hoppet mellom båtene... litt stuntlek :smiley:

Jeg kan på der varmeste anbefale lastebillakk til båten. Brukte det samme til forrige båt, en rest av lakk fra lastewbilen jeg har. Har det også på garasjeporten og den har jo fått tåle fotballer og andre ting uten å ta skade i lakk.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...