ut mot havet Startet 21.Mai.2011 Del på Facebook Startet 21.Mai.2011 Har liggande ein hydraulisk gir frå slutten av -70 tallet, den har sittet på ein BMC 36 hk. No er det ein som vil kjøpe giret og då lurer eg på kva det er verdt. Giret var heilt ok då det vart tatt ut av båten. Er det nokon som har erfaring med kva dette kan vere verdt? Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 22.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Er det ingen her på forumet som har kjøpt/solgt tilsvarende gir og som kan gi meg eit tips om prissetting. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Jeg ville sagt at 4-6.000,- høres greit nok ut. Bortsett fra hvis jeg var kjøperen, da hadde jeg sikkert likt 2-3.000,- bedre.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ut mot havet Svart 22.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Rundt 4 tusen var det eg tenkte og, så kanskje det er ein grei pris. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.