torbi Svart 27.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2012 Vet ikke hva det betyr, vi lurte også på det når vi var der i pinsen. Vi kjørte rett over sammen med en hel bøling med seilbåter, og det gikk bra. Dybden på ekoloddet var stabil hele tiden. Hvilken link brukte du.? Tenkte å laste ned. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Kenneth82 Svart 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 Luco skrev On 24.7.2011 at 13.49: Noen forbedringer jeg kunne ønsket er: -endre ruter, så går den til siste punkt og ikke der jeg er og har lyst å endre... Fant denne gamle tråden da jeg sliter med det samme... på en rute jeg har lagret, får jeg ikke lagt til nye "waypoints" midt i ruten. Legger jeg til nye punkter kommer de automatisk inn som forlengelse av siste punkt. Utrolig irriterende... eksempel: Jeg får ikke lagt inn punkt mellom 39 og 40, trykker jeg og holder inne på linjen mellom lages et punkt nr 63 dersom hele ruten er 62 punkter lang... Noen som har en løsning? Sitér dette innlegget Link to post
Anne-Marie Svart 12.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 Hei! jeg har fortsatt å bruke Navionics på iPaden i de seks-sju årene etter at jeg skrev dette innlegget, og appen er selvsagt blitt mye bedre siden da. Funksjonen som gjør at du kan legge til waypoints midt i en rute er jo kommet, og det fungerer knirkefritt hos meg, enten jeg har en manuell rute, eller en autogenerert en som jeg vil endre på. Jeg gjør akkurat det du beskriver: legger pekefingeren på linja mellom to punkter til det kommer et nytt veipunkt der jeg har fingeren. Så trekker jeg det dit jeg vil ha det og slipper. Jeg går ut fra at du har nyeste versjon både av operativsystemet og av Navionics-appen? Slik ser det ut hos meg hvis jeg forsøker å legge til et waypoint: Skjermvideo, legge til veipunkt i en rute Har du kunnet legge til veipunkter i en rute før? Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 Takk for video @Anne-Marie - dette var utrolig irriterende, for det funker ikke hos meg. Har siste versjon av appen, MEN har ikke aktivt abbonement på Navionics, dette utløp i fjor en gang. Kan det spille inn? Sitér dette innlegget Link to post
Anne-Marie Svart 12.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 Jeg har i hvert fall et aktivt abonnement, så det kan absolutt ha med det å gjøre. Jeg Har ikke oversikt over hvilke funksjoner som krever abonnement. Jeg fant en nettside med litt info her: Lenke til Navionics. Det står ikke noe spesielt om akkurat dette, men litt om at man får flere avanserte kartfunksjoner med Navionics+. Jeg har appen som heter Europe HD. Er det den du bruker også? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 Jeg lasta også ned Europe HD for mange år siden da jeg kjøpte I-paden! ingen problemer, og det er som Anne-Marie sier, den har blitt bedre og bedre! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Kenneth82 Svart 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 @-morten-, og du klarer å legge til punkter midt i ruten? Og har ikke aktivt abonnement? Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 12.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2018 @Anne-Marie; Jeg fornyet lisensen hos Navionics (klarte pinadø å gjøre det to ganger, så nå har jeg to år foran meg... ) - og DA fungerte det jammenmeg... Synes nesten det var litt utspekulert, men vi fant vertfall løsningen! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 13.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2018 Skal du endre en lagret rute må du velge route og edit Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Kenneth82 Svart 13.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2018 Den er grei @LALUNA II - men uten aktivt abonnement får du ikke redigert midtveis i ruta, du får kun flytte eksisterende punkter eller lagt til punkter på rutens slutt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.