index Startet 23.Mai.2011 Del på Facebook Startet 23.Mai.2011 I forbindelse med en litt sen vårpuss skulle jeg hatt tak i et utvalg Abralon rondeller. Hvor kan jeg kjøpe slike? Bestiller gjerne fra utlandet, om noen kjenner til en grei leverandør som sender til Norge... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ben-GT Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Sjekk www.mirka.se Sitér dette innlegget Mvh Ben-GT Link to post
JonnyBoy Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Jeg bestilte fra Bowling Las Vegas på EBay. Ingen problemer med leveransen derfra, men det tar fort et par ukers tid med vanlig forsendelse. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
index Svart 23.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 (redigert) Etter hva jeg kan se så selger ikke Mirka direkte, så man blir henvist til deres kunder igjen. Men er det ingen som selger direkte da? Nettbutikk f.eks? Redigert 23.Mai.2011 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 23.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Jeg bestilte fra Bowling Las Vegas på EBay. Kan disse brukes på poleringsmaskin, eller er de kun for bruk for hånd? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Faxen Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Har du sjekket med Trebåten på Vinterbro?Trebåten Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
JonnyBoy Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Kan disse brukes på poleringsmaskin, eller er de kun for bruk for hånd? De jeg kjøpte var med borrelåsfeste så de passet greit på poleringsmaskinen. Tror det skal være det på disse også: "Constructed with a fabric face, foam center, and a grip backing." Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Mouche Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 http://www.norbond.no/abralon-rondell-o150mm-p-975-c-213.aspx Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.