lofot2 Startet 24.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2011 Er det noen som vet hvor hvor høy kabinen i Bella Falcon er. Er forsøkt å lete på nettet, men finner ingen ting. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 24.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2011 Det er sikkert fordi den ikke er så veldig høy. jeg er 1.85 m, og hadde bare full ståhøyde under takluka. I resten av båten manglet det noen få cm, uten at jeg vet hvor mange. Frarådet en interessent på 1.95 m da jeg holdt på med å selge den. Sitér dette innlegget Link to post
lofot2 Svart 24.Mai.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2011 Takk for svar . Er selv 192cm så den blir vel kanskje litt for lav for meg. Sitér dette innlegget Link to post
lofot2 Svart 21.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2011 Har nå fått målene.Ved døren er høyden ca 195cm. Mitt i båten er høyden kun 179cm. Under takluka er høyden ca. 188cm. Blir nok litt for liten for meg. Litt dumt for det virker som en bra båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.