altmuligbåt Startet 25.Mai.2011 Del på Facebook Startet 25.Mai.2011 Hei Titter litt på en "Princess" i usa. Der heter den Viking. Hva er forskjell på de båtene? Vet at det er forskjell på strøm osv, men det har jeg kontroll på. Er det noe annet? Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Bitteliten Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Same shit viking er merket Princess ersolgt under i usa. De holder på å endre til Princess i usa nå Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Er Viking båtene CE merket? Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 25.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Er Viking også byggd i uk eller er den usa. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Fjellmatros Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 (redigert) Mr. Bergen. Det er jeg ikke sikker på, men den har europeisk opprinnelse og er fritatt for CE merking hvis den er gammel. Er den nyere så ville det vel være lik spesifikasjon som en europeisk båt og dermed en smal sak å få CE merking, hvis den allerede ikke har det. Redigert 25.Mai.2011 av Fjellmatros (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 25.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Den har ce så det er ikke noe prob. er en 2002 mod. Bygges den ferdig i uk eller blir noe av jobben gjort i usa? Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Fjellmatros Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Tja ikke lett å si, men den har CE merking så da er det vel likegyldig? Fant dette på hjemmesiden til Viking Yachts: Viking Sport Cruisers, a company formed by the Healeys in 1996, has also been phenomenally successful, distributing British-built, high-end cruising yachts from 42 to 95 feet, built to Viking's specifications, through its dealer network in North America. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.