Viksund 830 Startet 25.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2011 Jeg er ute etter en rorindikator RF100, som passer til en Robertson autopilot AP100. Jeg vet at dette er gammelt, men er det noen som vet hvor man kan skaffe noe slikt.....evnt har noe slikt liggende??? Sitér dette innlegget Link to post
Simson Svart 2.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 Det er ProNav AS i Egersund (www.pronav.no) som har overtatt distribusjonen av Robertson (som senere ble Simrad). Finn din nærmeste forhandler på oversikten som ligger på hjemmesiden og begynn der. Som du selv er inne på så er dette gammelt utstyr, men det kan jo hende... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2011 eBay Sitér dette innlegget Link to post
Viksund 830 Svart 3.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2011 Pronav har ikke, det er gammelt og gått ut av sortimentet. Ebay, der fant jeg en i Frankrike til 300€..... Så etter litt spørring og leiting blant båtvenner ble jeg henvist til en gammel fisker... Han hadde tre stk, en skulle han selv, men jeg kunne kjøpe en av de to andre for en dertil egnet sum... Jeg måtte ta med begge for å sjekke om de begge virket. Og det gjorde de, en montert i båten og en levert tilbake. Nå er det kun snakk om finjustering av piloten så kan vi dra på langtur...... Sitér dette innlegget Link to post
gofot Svart 13.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2012 Hei Jeg er interesert i den andre indikatoren, kunne jeg fått adressen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.