Netics Startet 26.Mai.2011 Del på Facebook Startet 26.Mai.2011 Har hørt dette skal være "vanlig" prosedyre? Altså demontere mest mulig, så koke hele greia.. Gjøres det for å få vekk avleiring osv..? Sitér dette innlegget Link to post
birkulf Svart 26.Mai.2011 Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 Jeg har gjort det med en forgasser til Tohatsu 5hk - funka som bare det, fikk ut masse grums. Om det er "vanlig" prosedyre vet jeg ikke, men jeg fant et tips om koking her i forumet. Sitér dette innlegget Link to post
Nonsense Svart 26.Mai.2011 Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 Koke i glykol kanskje? Det tar mye dritt. Bare husk å ikke gjøre det innendørs, og ikke bruke grytene til mat etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 26.Mai.2011 Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 evt kjøp en ultralydrenser på f.eks ebay, skal visstnok være ekstremt effektivt til slikt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.