Alternes. Startet 27.Mai.2011 Del på Facebook Startet 27.Mai.2011 (redigert) Hei jeg har fått tilbud om en herwa 23 ft plastsnekke (GRATIS) men den har dessverre ikke motor jeg har ikke råd og erfaring nok til å skulle begynne med noen montering av en innenbordsmotor men jeg tenkte at det må da vel kunne gå an å bygge en braket på den og bruke påhengsmotor? jeg har aldri sett en snekke med påhengsmotor, men det burde vel kunne fungere dette??????? hehe Redigert 27.Mai.2011 av Alternes (see edit history) Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Alternes. Svart 27.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2011 Noen må da vel ha noe inspill å komme med her? dette kan jo umulig være vanlig kost her på forumet? snekke med påhengsmotor? ikke engang noen fornærmede utspill fra snekke entusiaster engang? Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
småbåtentusiasten Svart 28.Mai.2011 Del på Facebook Svart 28.Mai.2011 Det finnes nye snekker som lages for påhengsmotor, skjult under deksel. Vistes under siste messe på Lillestrøm om jeg husker rett. Bare for å holde liv i tråden din... Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 28.Mai.2011 Del på Facebook Svart 28.Mai.2011 det er vell en grunn til at du aldri har sett snekke med påhenger før. det ser jo ikke akkurat vakkert ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.