Jump to content

Edit History

"Mathilde"

"Mathilde"

Det er nok etter min oppfatning også et minimum. Aner ikke om det strengt tatt er nødvendig, men jeg skifter også motorolje etter hver sesong, og gearolje. Ser over anoder, sprayer hele motoren med en god-olje, pluss litt til ... Enkle ting, absolutt tikke noe slit, faktisk syntes jeg  for min del at det er en trivelig jobb og en del av hobbyen.

Så er det slik at enkelte ikke har sans for den delen av båtlivet, eller at tiden blir for knapp og at man overlater arbeidet til verkstedet av den grunn. Og dette har tydeligvis noen sett sitt snitt til å utnytte(!)  Ja det er selvfølgelig ikke forbudt å tjene penger her i landet, det er ikke det jeg sier...., men samtidig må det også være lov å stille kritiske spørmål til en regning på over 10.000 kr for en høst-service på en påhenger. 

"Mathilde"

"Mathilde"

Det er nok etter min oppfatning også et minimum. Aner ikke om det strengt tatt er nødvendig, men jeg skifter også motorolje etter hver sesong, og gearolje. Ser over anoder, sprayer hele motoren med en god-olje, pluss litt til ... Enkle ting, absolutt tikke noe slit, faktisk syntes jeg  for min del at det er en trivelig jobb og en del av hobbyen.

Men jeg er klar over at enkelte ikke har sans for den delen av båtlivet, eller at tiden blir for knapp og at man overlater arbeidet til verkstedet av den grunn. Og dette ser det ut til at noen har sett sitt snitt til å utnytte(!) 

Ja det er selvfølgelig ikke forbudt å tjene penger her i landet, det er ikke det jeg sier...., men samtidig må det også være lov å stille kritiske spørmål til en regning på over 10.000 kr for en høst-service på en påhenger. 

• Create New...