Macanix Startet 27.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2011 Hei lurer på hva folk tror det koster med og trekke om eller lage ny puter til RAmin 785 ac ?? Noen som vet om noen på sørlandet som gjør en bra jobb ? også lurer jeg på om noen har mål til den puten som skal være oppå aktercabinen ? OGså lurer jeg på hvor jeg får tak i ankervinsj kasse til denne båten??? Sitér dette innlegget Link to post
Lazy Svart 28.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2011 -Salmaker Sørensen i Kristiansand - Tipper 20 for nytt inkl stoler og 10-15 for å trekke om ?? - Kasse til ankervinsj kjøper du på nettbat.no så er det bare å tilpasse den selv etter fasongen på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2011 Du kan også kontakte Engbråten multisøm på eydehavn Arendal. Han er dyktig. Lave priser og. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bitteliten Svart 28.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2011 Seasit i kristiansand. Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 6.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2016 Gammel tråd, men kunne vært artig å visst utfallet på dette... Er selv interessert i å gjøre noe med putene i min Ramin.... Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Hekkbølgen Svart 6.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2016 Jeg kjøpte nytt til min Ramin 30 via Håkon Nilsen "Den glade båtmegler" da jeg kjøpte båten av han for 2 år siden. Mener han brukte Salmaker Sørensen som nevnt lengre opp i tråden. De hadde mål på alle putene mine så da har de sikkert til 785 også. Tror jeg betalte litt over 20.000 kr. Evt kan du høre med Dan Roger Aanonsen i gamle Ramin boats som bygde de siste Raminbåtene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.