Jump to content

Edit History

Båtshaken

Båtshaken

Brigg skrev for 3 timer siden:

Er det dørkplatene som svikter i pakningene, eller er det bæringen under dørkplatene som svikter?

Det er dørkplatene som er høyere på midten enn den U-profil bæringen på styrbord side slik at man får noe svikt i platene før de hviler på bæringen. Er temmelig ny for meg denne båten så jeg antok at det var meningen slik at den U-profilen (som er vel av aluminium?) ikke skulle bli belastet for tungt. Hvis det er meningen av platene faktisk skal hvile på den så er det jo en mye enklere fiks enn det jeg hadde sett for meg. Takk for svar forresten 🙂 Er en 340 Fly

Båtshaken

Båtshaken

Brigg skrev for 2 timer siden:

Er det dørkplatene som svikter i pakningene, eller er det bæringen under dørkplatene som svikter?

Det er dørkplatene som er høyere på midten enn den U-profil bæringen på styrbord side slik at man får noe svikt i platene før de hviler på bæringen. Er temmelig ny for meg denne båten så jeg antok at det var meningen slik at den U-profilen (som er vel av aluminium?) ikke skulle bli belastet for tungt. Hvis det er meningen av platene faktisk skal hvile på den så er det jo en mye enklere fiks enn det jeg hadde sett for meg. Takk for svar forresten 🙂 Er en 340 Fly forresten 

• Create New...