Mathias717 Startet 31.Mai.2011 Del på Facebook Startet 31.Mai.2011 Hei Har en terhi micro fun......har lyst å male den.....hvordan?? Takk for alle svar:) Sitér dette innlegget Link to post
Neptun:) Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 bruk to komponent rulle eller kost med jevner men mal i samme retning liksom ikke på kryss og tvers ikke ta helt kritt hvitt for da synes støv og dritt som kan komme i malingen før tørker mye bedre og sperr godt av mot vind og dritt rundt den er det i garage ikke gå inn dit før 2 dager etterpå;) Sitér dette innlegget gammel nok til og vite bedre, ung nok til og gi faan<3 Link to post
Overskyet Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 (redigert) Maling er ikke å anbefale, men lakk derimot. Det finnes mange typer og prisklasser. I ditt tilfelle, der båten er lagd av plast, blir det lettere å lakkere (av erfaring) Det hadde vært fint hvis du kunne nevne et budsjett, tid, oppbevaring mens du lakkerer, farge, prosess osv... Disse er viktige faktorer som vil tydelig sees på reultatet. Lykke til! Redigert 31.Mai.2011 av hubbabubba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mathias717 Svart 31.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 tusen takk men hvor kjøper man det og kan du noen navn på merkene som seller de Sitér dette innlegget Link to post
Mathias717 Svart 31.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 hvit lakk da...pris???hvor...merke???tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
Overskyet Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Det finnes på biltema, ClasOhlson, bilextra, jernia, maritim, sea sea, malingsforetringer. Sitér dette innlegget Link to post
Mathias717 Svart 31.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 ok takk:) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Jeg vet ikke helt om jeg hadde våget å prøve å male en båt i ABS plast. Ser for meg lakkflak som spruter ved litt hardhendte tillegginger, flassing etc.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Jeg vet ikke helt om jeg hadde våget å prøve å male en båt i ABS plast. Ser for meg lakkflak som spruter ved litt hardhendte tillegginger, flassing etc.... Disse båtene er orginalt overflatebehandlet med noe lakk(?) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Så vidt meg bekjent er ABS båter ikke overflatebehandlet med noe som helst. Kun farget plast tvers gjennom. Og ikke lett for lakken å feste seg skikkelig til... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 13.Juni.2011 Del på Facebook Svart 13.Juni.2011 Så vidt meg bekjent er ABS båter ikke overflatebehandlet med noe som helst. Kun farget plast tvers gjennom. Og ikke lett for lakken å feste seg skikkelig til... Min Micro Fun er overflatebehandlet med noe. Da jeg dunket litt inn i brygga nå i våres, så har det falt av lakk(?) på ett lite punkt. Forrige eier mente at forrige eier før han hadde lakket båten på nytt. Nye Terhi klistremerker sitter på båten sa de. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 13.Juni.2011 Del på Facebook Svart 13.Juni.2011 (redigert) - Redigert 13.Juni.2011 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Zes Svart 22.Mars.2012 Del på Facebook Svart 22.Mars.2012 http://www.terhibat.no/reparasjon/index.html Sitér dette innlegget Link to post
Zes Svart 15.April.2014 Del på Facebook Svart 15.April.2014 Ny link reparasjon og maling av Terih båter: http://westsystem.no/a/180 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.