kentm Startet 31.Mai.2011 Del på Facebook Startet 31.Mai.2011 jeg lurer på hvor man kan få kjøpt Bowman Kjølere/Varmeveksler til en mercedes 2,4 liter. og priser på det. eller er det noen som har en sån en ligans som dere vil kvitte dere med så si i fra:) Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 1.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 jeg mangler den kjøleren så jeg kan få den motoren til og bli ferskvann kjølt. hvor kan man få kjøpt en varmeveksler til min mb 2,4litter motoren? Sitér dette innlegget Link to post
ksnes Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Vet du noe mer om hva motoren heter? Har selv noen deler igjen fra en Mercedes OM615 jeg tok ut av båten i fjor...Vet du hvilken bowman-varmeveksler du trenger? Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 2.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 er det nr på motoren du trenger da? for og finne ut om den passer? Sitér dette innlegget Link to post
ksnes Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Jeg har ikke så mye peiling på slikt, vet bare at motoren jeg hadde i båten har betegnelsen OM615. Regner med din motor også har et slikt modellnavn. Her er en liste over Mercedes motorer http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mercedes-Benz_engines I følge den er det vel bare en 2.4 liter og det er OM616. Jeg skal sjekke om jeg finner noen typebetegnelse på varmeveksleren. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Om du må ha nytt, sjekk med http://kdtrading.no/tradingshop/ i Bergen I England: http://www.lancingmarine.com/ Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
kentm Svart 2.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 hvet du hvor det nr står jeg må ha på motoren? for og finne ut hvordan kjøller jeg må ha? Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 6.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 er det noen som hvet hvor mange hk det er i di foselige merscedes motorena? kommer 4 selyndra disel mb med 80hk? Sitér dette innlegget Link to post
Sverre--- Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 jeg har OM 616 med Bowman varmeveksler i båten min. Kan sjekke betegnelsen på den om du trenger dette. Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 7.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 ja kunde du ha gjort det. det hade hvert greit. Sitér dette innlegget Link to post
Sverre--- Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Det gikk litt fort i svingene i sted... det er OM617 jeg har - ikke 616. Anyway; varmeveksleren min er en Bowman MB30, men jeg vet ikke om det hjelper deg. Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 For en del år siden mariniserte jeg en mercedes 220. Da fikk jeg Bowman varmeveksler fra Lancing Marine i England. De sender over hele verden. De har alt du trenger for marinisering. Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 8.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 ok. men hva måtte du gi for en sån en da? heter kjølern min Bowman 240 da?? Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Det er et firma i Gøteborg som lager slike sett. Kommer ikke på hva de heter. Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 9.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 si i fra om du kommer på den navne da Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 9.Juni.2011 Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 (redigert) De heter unionmotor.se Redigert 9.Juni.2011 av Moyja (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kentm Svart 9.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 det er ikke noen som har en Bowman kjøler til en mercedes 220 liganes da? som er brukbar i noen år til? så må dere si i fra Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.