Tom Rør Startet 1.Juni.2011 Del på Facebook Startet 1.Juni.2011 (redigert) Er det noen som befinner seg på Bolærne nå, som kan komme med en rapport om det er noe plass til en til i gjestehavna? Redigert 1.Juni.2011 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Hei Tom. Vi kom til Bolærne nå. Vi fikk "siste plassen", men flere har klemt seg inn etter oss. Ganske fullt, med andre ord. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Det blir aldri fullt på Bolærene, jeg har selv ligget longside som nr 13 fra brygga å fremdeles kom det båter til. Alt som skal til er et vennlig menneske så får du komme i land, det er mange vennlige mennesker på sjøen så det løser seg sikkert. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Tom Rør, du får heise BP-vimpelen og fendre godt synlig for de som ligger der, så skal du se at du blir vinket inn longside :) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Takk for rapporten! Tok ikke sjansen på å ikke få plass, så vi endte opp på Borgen i stedet. Vi får prøve igjen når vi kommer oss tidligere hjemmefra. Har aldri vært der, men det ser fint ut! God langhelg alle sammen:-) Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Og nå er det 5 - 6 ledige plasser (+ utenpå andre). Det blir ofte noen plasser ledige litt utpå kvelden. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 3.Juni.2011 Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 Vi ankom i 14-tiden, og hadde flaks siden vi kunne gå rett inn på en longsideplass på innerste brygga utenfor servicebygget, etter en båt som gikk ut. Nå synes det å være ganske "pakket" her. Fiskesuppe og blankt drikke er akkurat fortært. For en fantastisk sommerdag! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 Det høres bra ut, men vi har det ikke så ille her på Borgen nå heller! Ha en fin båthelg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 5.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2011 her ligger jeg mutters alene spent å se om det er havneavgift i dag Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 5.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2011 (redigert) jaggu kom det en blaneger og tok betalt. nå var det 230kr i sommer betalte jeg 260kr hmmmm.kom ut på brygga med bil men bruker 2500W strøm og det går fint, slipper lyden fra dieselvarmeren Redigert 5.Oktober.2011 av Cathrine. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 5.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2011 Hva er en blaneger og hvordan ser den ut? Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 5.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2011 Er ikke det et gammelt utrykk for slave/tjener? Husker slike bladnegere laget i tre, som holdt et askebeger foran seg. Men det er mange år siden jeg har sett en slik. Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Tom Rør Svart 5.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2011 her ligger jeg mutters alene spent å se om det er havneavgift i dag Det hørtes skikkelig deilig ut i høstmørket Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 5.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2011 helt fantastisk, prøvde meg på noen småskjær i område her, men trakk litt mye til att jeg kom inntil og litt mye svell til att jeg ville ligge der. da ble det her Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 5.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2011 tom rør: du må få ett bilde av båten på vannett, der den skal være Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2011 Det skal jeg F.... prøve å få til! Har ikke tenkt på det før nå Bildefilen er for stor, men hvordan krympes den da Sitér dette innlegget Link to post
Jeppe Svart 5.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2011 Varslet stormflo og sterk kuling i natt... Håper du ligger godt fortøyd på "riktig" plass... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 5.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2011 (redigert) Det skal jeg F.... prøve å få til! Har ikke tenkt på det før nå Bildefilen er for stor, men hvordan krympes den da det fikser du. brukte lang tid selv på å få det til. kan ikke ha bilde av båt som ikke blir brukt Varslet stormflo og sterk kuling i natt... Håper du ligger godt fortøyd på "riktig" plass... har jo hele havna å bruke, så det går fint. flytebrygge. blir inn til tønsberg i morgen, må rekke siste åpning kl 14, men det burde jeg klare ser bildet er borte, så da er du i gang Redigert 5.Oktober.2011 av Cathrine. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 26.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Februar.2012 Vurderer å dra til Bolærne i påsken , og lurer på om det er strøm der da, og om det går båt inn til Tønsberg på den tiden av året? Trenger sikkert å bunkre både det ene og det andre Mvh: Tom Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.