Fro Startet 2.Juni.2011 Del på Facebook Startet 2.Juni.2011 Har fått opplyst av verkstedet at motoren til min Yamaha 40hk er røket og at en ny koster 6000 + skifte. Noen som kjenner til om man kan få kjøpt brukt eller evt. noe uoriginalt som er rimeligere? Sitér dette innlegget Link to post
stave Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 importex.no Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 17.Juni.2012 Del på Facebook Svart 17.Juni.2012 Låner denne tråden angående Ymaha powertrim motor. Jeg begynte å demontere powertrim motoren på min Yamaha 85hk,men har kun skrudd ut 2 skruer. Regner med det sitter en skrue til på innsiden mot selve braketten,må jeg løfte hele motoren av båten for å komme til denne skruen? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 21.Juni.2012 Del på Facebook Svart 21.Juni.2012 Ingen som har skrudd litt Yamaha powertrim her? :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.