Sjøogvind Startet 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2011 (redigert) Synes det er ekkelt å tenke på at fisken jeg spiser svømmer i bæsj. Redigert 4.Juni.2011 av Sjøogvind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Hvilke tømmealternativer finnes da??? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Sjøogvind Svart 4.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Er kommet tømmestasjon i gjestehavna i Kristiansand. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 For dyra som lever i sjøen de bæsjer ikke.... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 4.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Er ikke så ekkelt med fiskebæsj som menneskebæsj da. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Litt dritt i hverdagsmaten må man regne med!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Jaggu er det mye drit på land også hvis man titter seg rundt... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Synes det er ekkelt å tenke på at fisken jeg spiser svømmer i bæsj. Det er vel bare å la være og spise fisk da.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mariell Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 (redigert) Når har det vel blitt komunale rense annlegg de fleste steder. Men hvor tror du bærsen i toalettene gikk/går? Dra i snora og Borte vekk??? Hvor tror du septikken til alle fergene blir av? septik er gjørsel. På lik linje med all annen dyre dritt. som brukes til å gjørsle jorder og åkre for at korn og beite kan gro. Og du kan spise deg mett hver dag. Vel bekomme. Lagt til: Hjelper absolutt ikke å spise Økologisk, for der er det kun organisk Gjørsel(Dyredritt)og 0 kunstgjørsel som gjelder. Redigert 4.Juni.2011 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bøljan Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 (redigert) Er det noe bedre når bonden sprer husdyr møkk på jordet for å få bedre vekst og avling! Kanskje hadde det ikke vært fisk i havet om vi ikke gjødslet litt! Er ikke det endel av syklusen Fra jord er du kommet og til jord skal du bli... Redigert 4.Juni.2011 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 4.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Kjøttet vi eter spiser kraftfor og ikke bæsj. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Kjøttet vi eter spiser kraftfor og ikke bæsj. Da bør du spise det og ikke fisk.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Bøljan Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Ikke sikkert du hadde spist det kjøttet om du hadde kjent alle ingrediensene i kraftforet ! Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Kjøttet vi eter spiser kraftfor og ikke bæsj. Jeg har da vitterlig sett både kyr og sauer som går på beite og driter i sitt eget matfat... Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Mariell Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Så kjemisk fremstillt gjødning er bedre enn naturlig gjørsel. Kjenner en bonde som brukte menneskergjørsel i en del av sin økologiske jordbæråker. Innrømmer jeg var skeptisk første gang jeg smakte dem, men var ikke mye drittsmak på de. smakte helt topp, som alle bær fra den bonden. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Sjøogvind Svart 4.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Ikke sikkert du hadde spist det kjøttet om du hadde kjent alle ingrediensene i kraftforet ! Ok, det vet jeg ingenting om. Jeg må innrømme at fisken smaker godt. :) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Var jo på nyhetene nå nettopp at Erik Solheim vil ha forbud mot tømming av septik rett i sjø. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
SveinHa Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Lett for Erik Solheim å si slikt men han slipper jo å betale for tømmestasjoner kysten rundt og tilpassing av 90(?)% av alle fritidsbåter... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
bukt Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Synes det er ekkelt å tenke på at fisken jeg spiser svømmer i bæsj. Mer ekkelt å tenke på at rekene dine spiser lik hvis det er tilgjengelig, noe å tenke på hvis det er reker fisket i utlandet der det er mye flyktninger som drukner Om man tømmer litt septik i sjøen er det minimalt i forhold til all kloakk som renner ut ved feil på systen/flom ol... oslofjorden er ikke trivelig til tider grunnet dette... spiser ikke fisk fanget før syd for horten.... Var på dykke"seminar" med info om bjørvikautbyggingen, der kunne ikke dykkerene dykke med bar hud da de fikk allergi grunnet vannet, når de kom opp etter endt dag så satt det folk på rekke og rad som fisket på bryggen.... de skulle bare vist hva slags kvalitet vannet ga fisken der... uff... Sitér dette innlegget Link to post
BAN Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Ikke sikkert du hadde spist det kjøttet om du hadde kjent alle ingrediensene i kraftforet ! Kraftfor består av korn, og kan sammenlignes med brødet vi spiser. Vet ikke hva som er galt med det? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Nei vel da får vi drite rett over rekka da. For det er fortsatt ikke forbudt å gjøre sitt fornødne i naturen. Fastmontert porselenstoalett uten svanehals på badeplattformen. vakkert. OK, tømming av septik nærme land er forbudt og det støtter jeg. Tømming av septik som er kværnet merenn 150 meter fra land har jeg ingen problem med Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
olpi Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 (redigert) Til trådstarter... ... for en dumt spørsmål med ditto forståelse av hva setiktømming langt fra land medfører. Redigert 4.Juni.2011 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Jeg spiser både potet og gulrøtter som er gjødslet med avføring fra både gris og krøtter. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Polarn Svart 4.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2011 Til trådstarter... ... for en dumt spørsmål med ditto forståelse av hva setiktømming langt fra land medfører. Jeg tipper han startet denne tråden etter å ha sett dette klippet. http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/266406/ Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.