Infinity 24 Svart 2.August.2017 Del på Facebook Svart 2.August.2017 dieselfan skrev 4 minutes ago: Bra link, Infinity24 Om du har manualer for HPE300 så må du gjerne laste den ned dokumentarkivet. Jeg har opprettet en mappe for FNM. Får ikke prisen til og stemme med nåkka her!! Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 2.August.2017 Del på Facebook Svart 2.August.2017 13 hours ago, MichaelI said: Tror ikke de fører FNM lengere. Arild som hadde FNM delen tror jeg har startet for seg selv. Har prøvd å få kontakt med han noen ganger med vekslende suksess. Det stemmer at Arild har begynt for seg selv. Jeg hadde kontakt med ham i våres da turboen min havarerte. Han hadde lest om havariet på bp og tok kontakt selv. Har også tideligere hatt kjempeservice fra ham, selv om motoren ikke ble kjøpt gjennom KD Trading. Firmaet hans heter Marin Technic. Det ble startet i 2015. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
MichaelI Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Infinity 24 skrev for 7 timer siden: Får ikke prisen til og stemme med nåkka her!! Hvordan priser finner du tak i, og hvor ? :) Kronen var vel en del sterkere på den tiden jeg forhørte meg om priser. Det kan kanskje spille litt inn vil jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
Infinity 24 Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 MichaelI skrev for 2 timer siden: Hvordan priser finner du tak i, og hvor ? :) Kronen var vel en del sterkere på den tiden jeg forhørte meg om priser. Det kan kanskje spille litt inn vil jeg tro. Æ finn en her i utlandet til 48 000 euro med Bravo 1!=441600 kr m/ 21% moms Sitér dette innlegget Link to post
MichaelI Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Infinity 24 skrev 6 minutes ago: Æ finn en her i utlandet til 48 000 euro med Bravo 1!=441600 kr m/ 21% moms For en 250 ? Jeg kjøpte ikke med drev. Hørtes alt for dyrt ut uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Infinity 24 Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 MichaelI skrev Just now: For en 250 ? Jeg kjøpte ikke med drev. Hørtes alt for dyrt ut uansett. https://clouds.nl/en/fnm-gb/ Sjekk detta da! Sitér dette innlegget Link to post
MichaelI Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 (redigert) Infinity 24 skrev 8 minutes ago: https://clouds.nl/en/fnm-gb/ Sjekk detta da! Se der ja. De må jo selge med en hinsides avanse, eller operere under andre krav/regler i så tilfelle ! Kan ikke se for meg prisen har steget med over 100.000,- på 1 år. Du kan prøve å sende en epost direkte til Arild og forhøre deg om pris. Ingen garanti for at du får svar vel og merke. post@mtbergen.no Redigert 3.August.2017 av MichaelI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Infinity 24 Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 MichaelI skrev for 2 timer siden: Se der ja. De må jo selge med en hinsides avanse, eller operere under andre krav/regler i så tilfelle ! Kan ikke se for meg prisen har steget med over 100.000,- på 1 år. Du kan prøve å sende en epost direkte til Arild og forhøre deg om pris. Ingen garanti for at du får svar vel og merke. post@mtbergen.no Ja, æ får ingenting til og stemme her!! Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 3.August.2017 Del på Facebook Svart 3.August.2017 Det er en som averterer en Bayliner 2556 på Finn med slik 300 nyinstallert men ubrukt FNM motor. Går vel an å kontakte han for å høre hva hans erfaringer er? Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Infinity 24 Svart 16.August.2017 Del på Facebook Svart 16.August.2017 dieselfan skrev On 25.05.2013 at 21.46: vet ikke om det er solgt noen i Norge enda... Æ har nu 1 stk! Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 16.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2017 ...Gratulerer, gleder meg på dine vegne :) Håper du kommer til å fortelle litt mer.... Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 27.Mai.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2019 Det hadde vært hyggelig om noen kan dele erfaring om FNM HPE 300hk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.