Jump to content

Ny diesel hissigpropp fra Italienske FNM- HPE 300, 320 kg tørr !

dieselfan

Recommended Posts

13 hours ago, MichaelI said:

Tror ikke de fører FNM lengere. Arild som hadde FNM delen tror jeg har startet for seg selv. Har prøvd å få kontakt med han noen ganger med vekslende suksess.

Det stemmer at Arild har begynt for seg selv. Jeg hadde kontakt med ham i våres da turboen min havarerte. Han hadde lest om havariet på bp og tok kontakt selv. Har også tideligere hatt kjempeservice fra ham, selv om motoren ikke ble kjøpt gjennom KD Trading.

Firmaet hans heter Marin Technic. Det ble startet i 2015.

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Infinity 24 skrev 8 minutes ago:

Se der ja. De må jo selge med en hinsides avanse, eller operere under andre krav/regler i så tilfelle ! Kan ikke se for meg prisen har steget med over 100.000,- på 1 år.

Du kan prøve å sende en epost direkte til Arild og forhøre deg om pris. Ingen garanti for at du får svar vel og merke.

post@mtbergen.no

Redigert av MichaelI (see edit history)
MichaelI skrev for 2 timer siden:

Se der ja. De må jo selge med en hinsides avanse, eller operere under andre krav/regler i så tilfelle ! Kan ikke se for meg prisen har steget med over 100.000,- på 1 år.

Du kan prøve å sende en epost direkte til Arild og forhøre deg om pris. Ingen garanti for at du får svar vel og merke.

post@mtbergen.no

Ja, æ får ingenting til og stemme her!!

• 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...