kpett Svart 25.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2011 Kjører direkte, fikk ikke plass for gear. Sitér dette innlegget Link to post
nyrestein Svart 25.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2011 kjøpte du ny jet?eller fikk du tak i en brukt?hvet du hva prisen er på impelleren i jettn.sånn at den går fortere? Sitér dette innlegget Link to post
kpett Svart 25.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2011 (redigert) Fikk tak i en brukt jet som var gått ca 300 timer. Ny impeller koster ca 28 000,- +mva. skal du kjøpe brukt bør impeller stemme med motoren, ellers kan det bli dyrt. Min impeller er forøvrig litt for liten til min motor, men jeg får se om jeg kommer over noe brukt med tiden. hadde den vært for stor kan den sendes inn å justeres til en fornuftig pris. Redigert 25.Juni.2011 av kpett (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nyrestein Svart 26.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2011 ok.når impelleren koster såpass,bør den stemme når du kjøper jetn=) Sitér dette innlegget Link to post
nyrestein Svart 26.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2011 tlf.95862543 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.