båtpusser87 Startet 6.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2011 er det noen som vet hva slags båt dette er? Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 6.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2011 båt med ''vinger'' Kan det være en selco selfleet? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 6.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2011 Selfleet'en var lissom litt annsjleis i formen, så er det nok ikke det, ser ut som noe hjemmelaget, men det det er mulig jeg tar feil ??? Selfleet: Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 7.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2011 Jeg er temmelig sikker på at jeg har sett en slik på finn i prisklasse under 10000 for ikke lenge siden. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
båtpusser87 Svart 7.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2011 Jeg kjøpte den på finn for litt siden, så jeg vet ikke om den er hjemmesnekra eller ei. Selgeren trodde muligens det var en Selco, men jeg finner ingen selcoer som ligner på denne. Sitér dette innlegget Link to post
bjoron Svart 11.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2011 Har en prikk lik båt å på den står det selco selfleet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.