Jump to content

Erfaring med forsikringsselskapet Norske Sjø


Sayana

Recommended Posts

Har brukt de, og ja de var billige på pris.

Når jeg byttet båt, så ba jeg om pris på forsikring til den, det tok laaang tid og ingen ting kom. Når jeg til slutt purret på de, sa de att damen som hadde med min sak og gjøre var på ferie- jeg forsikret da hos ett annet selskap.

 

Helt umuligt å få pengene jeg hadde tilgode fra den gammle forsikringen tilbake uten å bruke lang tid i tlf, og via mail`r.

De ble sure, jeg ble sur, og penger kom ikke før jeg kunne vise til en mail fra en i ledelsen som hadde sagt at de skulle komme med en gang.

Kostet mye unødig tid - for begge parter.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

Har hatt 2 skader i Norske Sjø, et hendelig uhell og en selvforskyldt sak, begge helt greit oppgjort.

 

Premien i Norske Sjø ligger helt i laveste klasse men ikke nødvendigvis den absolutt billigste.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Fikk dessverre bruk for forsikringen hos Norske Sjø i sommer, en drøy time etter at båten var på land stod takstmannen der, dagen etter tauing til verksted og reparasjon som gikk så fort det kunne gå med venting på deler.

Kan trygt anbefale dette selskapet også ved skade. Har tatt kontakt med dem to ganger tidligere, den ene for å opplyse om båtførerbeviset hvorpå forsikringen ble rimeligere umiddelbart, neste ved opplysning om VHF lisens også da ble premien satt ned umiddelbart.

 

Greit å være klar over at det er 10.000,- i egenandel ved grunnstøting, dette har nok flere selskap, med drev er det og et aldersfradrag.

Link to post
Share on other sites

Har ingen erfaring med skadeutbetaling, men jeg forsikret båten hos Norwegian Broker. Halve prisen av hva de dyreste skulle ha. Motorhavari forsikring. Full dekning av kjøpesum i 5 år. Dette klarte jeg ikke å finne hos de andre selskapene, og eks Norske Sjø var også dyrere. Så slipper jeg alt tullet med inspeksjon osv... Kun en antydning, for jeg har som sagt ingen erfaring med skader.

Link to post
Share on other sites

Har hatt Norske Sjø i nesten 9 år....men når If kunne matche årlig premie og litt til....så var saken grei siden jeg også har en hel haug andre forsikringer i If.

 

Men som du spør om....så hadde jeg en brannskade i 2005?....og fikk veldig profesjonell hjelp og oppgjør hos Norske Sjø. Oppgjøret var i rute og jeg har egentlig bare positivt å si om NS.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...