Seilaren Startet 6.Juni.2011 Del på Facebook Startet 6.Juni.2011 Årets Ryfylketreff blir 17-19 juni i Buøysundet, der som vi hadde treffet i 2009. Ideen bak Ryfylketreffet er så samle flest mulig av medlemmene her på forumet for en sosial helg med aktiviteter og felles grilling. Treffet er åpent for alle, og det er derfor viktig at alle kan ta hensyn til hverandre slik at både barn, pensjonister og de i mellom får en trivelig opplevelse. Hvis noen har en aktivitet eller premie og bidra med på treffet så hadde det vært flott! Håper været blir flott, og at så mange som mulig kan komme på treffet! Påmeldingskjema vil komme i denne tråden og i min signatur snarest Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Flott at det nå ble satt en dato og sted. Jeg kommer ihvertfall, om jeg blir alene eller to stk vet jeg ikke helt enda. Satser på en hyggelig helg med grilling og fint vær. Skal prøve å ikke forurense hele sundet med lensevannet ;-) Regner med bjornbj kommer, og det er gjerne mulighet å få til noe oppvisning fra RS Ryfylke? Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 (redigert) Vi stiller. Tar seilaren med noen vimpler i år og? Vår er rimelig sliten (hvis du har noen av de "billige" du hadde tidligere, tar vi gjerne en av dem) Redigert 7.Juni.2011 av bjorngb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 7.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Jeg har levert tilbake de vimplene jeg hadde. Kan du lage en slik påmelding som du laget tidligere? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Seilaren Svart 7.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 (redigert) Nå er påmeldingen til årets treff åpnet! Redigert 7.Juni.2011 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Påmeldinskjemaet er helt ypperlig, meget bra at du ordner til dette Bjørn! Sitér dette innlegget Link to post
onkel_ove Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Da var vi og påmeldt! Er i gang med å finne premieting... Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Felten Svart 8.Juni.2011 Del på Facebook Svart 8.Juni.2011 Hei godt folK! Vurdere sterkt om jeg skal stille men må avklare litt med sjefen (les samboer) :D sleipner: Om du har båten din liggende langs "promilleveien" ned ved siden av dingo bokseklubb? Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 9.Juni.2011 Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 Hei godt folK! Vurdere sterkt om jeg skal stille men må avklare litt med sjefen (les samboer) :D sleipner: Om du har båten din liggende langs "promilleveien" ned ved siden av dingo bokseklubb? Ja, kem e du ? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Felten Svart 9.Juni.2011 Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 Hehe, Thomas Felt Eie her. Vi har nokk aldri treftes noen gang, men kjente bare plutselig igjen båten din her en dag. Kjører denne veien på vei hjem fra jobb som oftest for og slippe å ralle oppi den der suppa me biler på hillevåg, og det har jo ikke blitt bedre nå som de bygger kollektiv felt. Så nå er jeg sikker på at det er din, kommer nokk til å gå en del der nede, da det er en kompis av meg som har kjøpt den minste av de to største som ligger ytterst på kaia der nede. Så i og med at jeg er "hans private" elektrikker så har jeg en del jobb foran meg kan du si.. :-P Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 10.Juni.2011 Del på Facebook Svart 10.Juni.2011 Stiller og er påmeldt. Men bare 5 påmeldte båter så langt, det er for dårlig. Potensialet i pollen var jo langt flere da... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
onkel_ove Svart 10.Juni.2011 Del på Facebook Svart 10.Juni.2011 Kommer nok mer når det nærmer seg....premie er i boks...ser om jeg finner et par småpremie i tillegg. Hvor er det skjer i pinsen, i ryfylke...jeg, samboer og minsten tar ut lør morgen Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Geir Hel Svart 12.Juni.2011 Del på Facebook Svart 12.Juni.2011 Planen er å reise nordover forbi Bergen, så det ser ut som om vi ikke kommer. Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Seilaren Svart 13.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2011 Været ser jo ut til å bli helt konge, så dette må jo bli bra.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Erik Svart 14.Juni.2011 Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 Ja, vi satser på godvær, men hvis ikke får vi rigge opp presening og snekkre oss partytelt. Det blir alltids en rå Fortsatt litt dårlig oppsluttning synes jeg. Sist var vi vel 8-9 båter, og da hadde flere meldt avbud pga sjø/vind forholdene. Så vi får oppfordre alle som har sjansen til å komme, for båtplassentreff er kjekt Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
sjøkrabbe 32 Svart 14.Juni.2011 Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 Heisan. Da ble det endring i planen hos oss, det blir dagstur til Trondheim for en kikk på en potensiell ny båt. Dette var den eneste dagen det passet:-( så i år kommer vi nok ikke, kansje en tur innover på søndag:-) Sitér dette innlegget http://www.trawler.no Link to post
Erik Svart 15.Juni.2011 Del på Facebook Svart 15.Juni.2011 Heisan. Da ble det endring i planen hos oss, det blir dagstur til Trondheim for en kikk på en potensiell ny båt. Dette var den eneste dagen det passet:-( så i år kommer vi nok ikke, kansje en tur innover på søndag:-) Det var jo trist at dere ikke kan komme, men lykke til med Båtkikking Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Haraune Svart 15.Juni.2011 Del på Facebook Svart 15.Juni.2011 Kommer kansje en tur med denne på lørdagen. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 15.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2011 Nei nå må folk få fingen ut og melde seg på. Værvarselet ser bra ut! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Erik Svart 16.Juni.2011 Del på Facebook Svart 16.Juni.2011 (redigert) Nei nå må folk få fingen ut og melde seg på. Værvarselet ser bra ut! Ser slett ikke så verst ut Redigert 16.Juni.2011 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Erik Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 Ja vel folkens, er dere klare til i kveld ? Været er jo vått og trist nå, men dette skal skinne opp i ettermiddag, så det blir nok en fin helg. Med det svake vindvarselet som er nå regner vi med å bruke Ca 3 timer på å seile inn, og håper å komme fra kai innen 18.00, så vi bør være fremme innen Klokka 21. Når forventer dere andre å være fremme ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Seilaren Svart 17.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 Jeg har pådratt meg en liten forkjølelse, så jeg kommer ikke til å overnatte der inne. Jeg kommer inn med hurtiggående båt på lørdag, og blir store deler av dagen... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
bjorngb Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 Vi er i samme situasjon... Men tror ikke vi kommer inn i morgen... Dere som drar får ha et fint treff... Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 Jeg totler avgårde i 5knop over Hidlefjorden nå, er det bare meg som møter idag?? Reiser hjem imorgen en gang på dagen. Sitér dette innlegget Link to post
onkel_ove Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 Ble for sent for oss og, vi kommer og inn i morgen. Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.