Jump to content

Ryfylketreffet 17-19 juni i Buøysundet

Seilaren

Recommended Posts

Årets Ryfylketreff blir 17-19 juni i Buøysundet, der som vi hadde treffet i 2009.

buoy.jpg

Ideen bak Ryfylketreffet er så samle flest mulig av medlemmene her på forumet for en sosial helg med aktiviteter og felles grilling. Treffet er åpent for alle, og det er derfor viktig at alle kan ta hensyn til hverandre slik at både barn, pensjonister og de i mellom får en trivelig opplevelse.

Hvis noen har en aktivitet eller premie og bidra med på treffet så hadde det vært flott!

Håper været blir flott, og at så mange som mulig kan komme på treffet!

Påmeldingskjema vil komme i denne tråden og i min signatur snarest :flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Flott at det nå ble satt en dato og sted. Jeg kommer ihvertfall, om jeg blir alene eller to stk vet jeg ikke helt enda. Satser på en hyggelig helg med grilling og fint vær. Skal prøve å ikke forurense hele sundet med lensevannet ;-)

Regner med bjornbj kommer, og det er gjerne mulighet å få til noe oppvisning fra RS Ryfylke?

Hehe, Thomas Felt Eie her. Vi har nokk aldri treftes noen gang, men kjente bare plutselig igjen båten din her en dag. Kjører denne veien på vei hjem fra jobb som oftest for og slippe å ralle oppi den der suppa me biler på hillevåg, og det har jo ikke blitt bedre nå som de bygger kollektiv felt.

Så nå er jeg sikker på at det er din, kommer nokk til å gå en del der nede, da det er en kompis av meg som har kjøpt den minste av de to største som ligger ytterst på kaia der nede. Så i og med at jeg er "hans private" elektrikker så har jeg en del jobb foran meg kan du si.. :-P

Mvh

Ja, vi satser på godvær, men hvis ikke får vi rigge opp presening og snekkre oss partytelt. Det blir alltids en rå :thumbsup:

Fortsatt litt dårlig oppsluttning synes jeg. Sist var vi vel 8-9 båter, og da hadde flere meldt avbud pga sjø/vind forholdene. Så vi får oppfordre alle som har sjansen til å komme, for båtplassentreff er kjekt :yesnod:

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Ja vel folkens, er dere klare til i kveld ? :flag_bp:

Været er jo vått og trist nå, men dette skal skinne opp i ettermiddag, så det blir nok en fin helg.

Med det svake vindvarselet som er nå regner vi med å bruke Ca 3 timer på å seile inn, og håper å komme fra kai innen 18.00, så vi bør være fremme innen Klokka 21.

Når forventer dere andre å være fremme ?

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...