Sleipner93 Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 Ryfylketreffet er igang med hele to båter som har møtt opp ;-) Hatt en hyggelig kveld med god mat og drikke og drøs hele kvelden. Håper det er flerne som møter imorgen! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 18.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2011 Jeg drar i 11-tiden. Vi er 5 stykk... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Seilaren Svart 19.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2011 Vi var vel 5 båter på det meste i går... Skuffende dårlig oppmøte, men kjekt og koselig like vel.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Kjetil1 Svart 19.Juni.2011 Del på Facebook Svart 19.Juni.2011 Vel, jeg sitter hjemme og venter. Har ikke lyst å dra ut på langtur med Nordkappen i tilfelle noe skulle skje rett før den skal i innbytte. Hadde treffet vært neste helg kunne jeg stilt i ny båt... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Haraune Svart 19.Juni.2011 Del på Facebook Svart 19.Juni.2011 Tre båter som overnattet lørdag-søndag. Trivelig lite lag med båtfolk. Får satse på nytt bp-treff på sensommeren, ved holmen like over sundet. (den hemmelige plassen) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 19.Juni.2011 Del på Facebook Svart 19.Juni.2011 Støttes. Lite men veldig trivelig lag Vi er med vi, på sensommeren Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
onkel_ove Svart 19.Juni.2011 Del på Facebook Svart 19.Juni.2011 Jeg og Jannicke og hadde det og kjempefint. Hyggelige folk. Er og klar for treff senere i sommer, når vi har fått ferien på litt avstand...medio august er sikker fint. Gikk forresten bra med båtvisningen i dag, han var "meeeget interessert" sa han....pluss et par til som har meldt seg....så mye som typer på at når vi treffes igjen er vi under seil...Hoist the sail! Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Erik Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 (redigert) Kommer kansje en tur med denne på lørdagen. Flott båt. Og stor nok til å huse hele treffet da det begynte å dryppe på kvelden mye som typer på at når vi treffes igjen er vi under seil...Hoist the sail! Lykke til med konverteringen. Treffes nok utpå i løpet av sesongen under fulle seil Redigert 21.Juni.2011 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Laholm Svart 25.Juni.2011 Del på Facebook Svart 25.Juni.2011 Det er alltid en utfordring å få til en felles helg. Ville svært gjerne vært der, men når man kommer fra jobb ved midnatt fredag, og skal på jobb igjen søndag midt på dagen, blir det ikke lett. Men treff i sommerferien kan være lettere. Når planlegger dere treffet senere? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Erik Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 Hei. Det blir nytt treff i samme nabolag (Kådavågen på Randøy) Helgen 19-21 August. Vi har opprettet en egen tråd ang dette treffet her : https://baatplassen.no/i/topic/83749-ryfylketreff-2011-hoest-edition-19-218/ Forsøkte å IM'e dere som var på forrige treff, men det er begrensninger på hvor mange IM man kan sende samme dag dessverre. Vell møtt til treff folkens Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Seilaren Svart 8.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2012 Hei! Jeg bruker ikke dette forumet så mye lengre, pga av mangel på overskudd av tid... Flott hvis noen kan fortsette tradisjonen med Ryfylketreff. Jeg har gjort min del.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Kjetil1 Svart 9.Juni.2012 Del på Facebook Svart 9.Juni.2012 (redigert) Har heller ikke overskudd av tid, har solgt hus og kjøpt nytt, dermed pakking og flytting. Med medfølgende planlegging og div. Det er jammen mye styr å flytte. Så jeg har også håpet at noen tar fatt i dette ... Kjetil S Dette var visst innlegg nr 1000. Artig med runde tall... Redigert 9.Juni.2012 av Kjetil1 (see edit history) Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Erik Svart 9.Juni.2012 Del på Facebook Svart 9.Juni.2012 Har hatt travelt selv. Faktisk knapt vært i båten på en mnd. Men jeg er med på treff hvis det blir. Skal vi ikke bare ta ett ''spontantreff'' en av de nærmeste helgene? Jeg har mulighet alle helger fremover untatt siste helga i Juni. Hva med ett sanktanstreff ??? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
onkel_ove Svart 9.Juni.2012 Del på Facebook Svart 9.Juni.2012 Vi er mer med på spontantreff...i lys av at vi har en splitter ny baby i hus og ei førstegangsfødende så har ikke jeg tatt iniativ til å starte en trefftråd, da vi ikke kan garantere at vi kommer. Sanktanstreff er vi med på(om alt går på skinner i heimen) Dere Erik kan forresten kombinere treff med bryllupsreis i ryfylke :-) igjen gratulere med giftemål. Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Erik Svart 10.Juni.2012 Del på Facebook Svart 10.Juni.2012 Hehe. Takk, takk. Blir nok brylupsreise i tyfylke ja , er tross alt beste plass på jord det. Noen flere som vil være med å feire st.thans ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Haraune Svart 10.Juni.2012 Del på Facebook Svart 10.Juni.2012 er vel bare å si en dato og en posisjon, å se hvem som dukker opp? er stort sett ute hver helg uansett. Trenger vel ikke være noe opplegg... barna kan kaste stein. voksne kan drikke øl. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 10.Juni.2012 Del på Facebook Svart 10.Juni.2012 Ok. Dato forslag : 22-24 juni. Posisjon : der håpet jeg du Haraune kunne komme med forslag, du hadde jo flere fine steder du viste på kartet på høsttreffet i fjor. Buøysundet er jo ellers nesten en tradisjon etterhvert, men vi er klar for andre alternativer egentlig, men det trenger ikke være lenger unna enn 'bak steinen' som du foreslo sist Haraune? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
onkel_ove Svart 10.Juni.2012 Del på Facebook Svart 10.Juni.2012 Hva med Rott som treffsted? Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Erik Svart 11.Juni.2012 Del på Facebook Svart 11.Juni.2012 Gjerne for meg, men jeg tror de har stort St.hans treff der generrelt, var der rett før St.hans ett tidligere år, og da var det store plakater om alt som skulle skje, Og kapasiteten i havna der er vel heller ikke størst.. Men hvis vi ikke er så mange båter så er nok Rott ett bra alternativ. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Kjetil1 Svart 11.Juni.2012 Del på Facebook Svart 11.Juni.2012 Den helgen hadde nok Rott passet oss. Vi må være i nærheten av hjemmehavn da vi skal ta inforunde i nye huset ila helgen... Kan derfor ikke dra på langtur. Men vi må se om tiden strekker til med pakking og div... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Erik Svart 11.Juni.2012 Del på Facebook Svart 11.Juni.2012 Dårlig respons her foreløpig, men hvis det blir treff, kommer vi, og Rott er flott og greit for oss Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
onkel_ove Svart 11.Juni.2012 Del på Facebook Svart 11.Juni.2012 Hvis Rott utgår ( pga vanlig feiring, med vanlige folk/landkrabber) kunne vi jo tatt WI? Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Erik Svart 12.Juni.2012 Del på Facebook Svart 12.Juni.2012 WI (White Island, altså Kvitsøy ?) er også ett bra alternativ. Men begge steder det er jo væravhengig for de med åpne/mindre båter kanskje..? Vi tar muligens en helgetur allerede nå til helga i de farvannene og kan sjekke litt hvilke Sankthans planer som er i de to havnene i så fall. Men hvem er aktuelle for å være med ? Er det bare Kjetil1, Onkel_Ove, Haraune og oss ombord i Kobbskolten, eller er det andre som vurderer å delta ? Ble det litt kort varsel ? Frykter at ferietiden kommer og ødelegger hvis vi drøyer serlig lenger... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Seilaren Svart 12.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2012 Usikker på om jeg klarer å komme, men jeg har likevel et forslag... Hva med å møtes på Sauøy for en stille protest mot Ryfylkebruene..? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Erik Svart 12.Juni.2012 Del på Facebook Svart 12.Juni.2012 Gjerne for meg, jeg er ihvertfall i mot alle former for bruer etter at jeg fikk sånn pinne på taket..... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.