Jump to content

Ryfylketreffet 17-19 juni i Buøysundet

Seilaren

Recommended Posts

Veldig laber interesse for denne tråden/treffet ser jeg, men jeg og Onkel_Ove har en plan om å treffes på Fister Sankthans helga, så hvis andre har lyst å treffes er det bare å komme.

Hva er minimums definisjoen for å kunne kalle det båtplassen treff ? Hadde jo vært greit å kunne si at båtplassen treffet var en årlig tradisjon, men det henger i en tynn tråd i år.

Hvis vi ikke tar ett høsttreff da, slik som i fjor ....?

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Sleipner: Jeg svarte deg nettopp på IM. Men gode kaiforhold, både svai og longside.

Som nevnt på IM så kommer ikke vi inn før lørdag, så hvis du er først, så får du bare ta en avgjørelse hvor du legger deg, så finner vi deg. Men ha på VHFen på ch16 roper vi når vi nærmer oss (hvis vi ikke ser hvor dere ligger)

uansett...god tur folkens.

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Jeg har aldri vært inne med så stor farkost, men på gjestebrygga (utsiden av moloen), hjalp jeg en seilbåt opp mot den størrelsen en gang, så det bør det da gå bra med skjøyte og ?

Vi kommer inn i kveld, men skuta har vært ubrukt i over en mnd og er helt nedgrodd, så i 4 knop fart tar det fort gode 4 timer inn for oss, og neppe avgang serlig før klokka 18, så da er ikke vi inne før etter 22 tiden er jeg redd.

Da blir vi ihvertfall oss(Kobbskolten), Sleipner og onkel ove da ?

Javel : her er link til kart

Onkel ove tenkte longside på nedlagte "Erling på Kaien", men med farkosten til Sleipner spørs det om vi må på utsiden av moloen i stedenfor. Men de detaljene tar vi underveis, det er ikke så store forhold der inne at vi ikke finner hverandre.

Jeg har bare hånholdt VHF (Sailoren min ligger i deler på loftet :nonod: ), men vi kan ihvertfall snakkes når vi er ankommet fister da..

Redigert av Erik (see edit history)

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...