Una Startet 7.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2011 (redigert) Rutinefeil på nødknappen til Lowrance LVR‐250 og Simrad RS‐10 VHF’er Det har blitt oppdaget en rutinefeil på nødknappen til disse to stasjonære VHF’ene. Det er en programvarefeil som gjør at man må trykke 2 ganger på nødknappen i stedet for 1 gang, som er det korrekte, og som manualen beskriver. Sitat fra dette skrivet: Link Redigert 7.Juni.2011 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
Targa 23.1 Svart 7.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2011 (redigert) Fikk brev i posten i dag med beskjed om å sende Lowrance VHFen min til ProNav Redigert 7.Juni.2011 av Targa 23.1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza 1 Svart 7.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2011 Det fikk jeg også - men det får vente til høsten. Bedre med en i båten som det må trykkes to ganger på enn en som er i posten ett sted. Litt merkelig dog at det har tatt så lang tid å finne ut av dette. Jeg har hatt min lvr-250 i to år nå. Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 7.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2011 (redigert) Får sende den rett før eg reiser i Nordsjøen neste gang Min er også 2 år gammel. Bra at det ikke har vært bruk for Distress knappen, kjedelig å kun ha trykket på den en gang og ventet på hjelpen som aldri kom Redigert 7.Juni.2011 av Targa 23.1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Una Svart 8.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2011 Monterte min Lowrance 250EU i vinter. Blir å vente til i høst med å skru den ut og sende den inn. Håper de når ut med informasjonen til alle. Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
Una Svart 15.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2011 Løfter denne posten. Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
Una Svart 28.September.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2011 VHF skrudd ut idag og sendt til Pronav. Mye arbeid da kartbord og kontrollpanel må demonteres for å komme til festeskruer. Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.