Jump to content

Hovefestivalen, havneforhold?

Hydrox

Recommended Posts

Sitter og grubler litt på å reise til Hovefestivalen med båt. Har funnet ut at det har vært båtcamp der tidligere men finner ikke noe info om dette for årets festival. Hvordan er forholdene der?

Finnes det gjestebryggeanlegg?

Er det plasser man kan ligge på dregg med nebbet i land?

Ser ut i fra kart at det bør gå fint å ligge på svai og padle jolle inn til land. Dette er dog ikke å foretrekke grunnet skipperens almenne tilstand når han skal ombord å legge seg... :cheers:

Med bergen som hjemby er det litt langt å reise med båt for å finne ut at man burde kjørt bil og tatt med telt...

Mener det er eller har vært båtcamp på hovefest' flere år, men kan ikke finne noe informasjon om det i år

Det er vertfall fint og dregge i hovekilen, men hvor greit det er å komme seg inn og ut hver gang vet e ikke noe om.

Men vil nok tro at det er ganske mye bedre å telte istedenfor å ligge i båten hver natt, Eller evt grøftefylla hver natt. Uansett kommer Hove til å bli et av sommerens høydepunkt! Gleder meg ! cheers.gif

Redigert av Retox_93 (see edit history)

Skjønte ikke helt den med at det er bedre å sove i telt enn i båt. Jeg har det temmelig mye bedre i båten min enn i et telt. Tanken var å kjøpe festivalpass med adgang til både konserter og camp. Da kan jeg virre rundt på konserter og henge med kjenntfolk på campen. Sove, slappe av, spise, dusje og nippe øl i båten. Bedre enn det kan det vel ikke bli.. :thumbsup:

Var det jeg og tenkte, men drar jo ikke ens ærend ned dit for å gå på festival. Må jo få med meg litt annet av sørlandet når jeg først er der :smiley:

Nå trenger jo ikke jeg noen fasiliteter på land, kun en tamp i land og en plass hvor båten ligger greit. Regner med det er flere som kommer med båt slik at det danner seg klynger med festivalbesøkende båtfolk. Eller tar jeg helt feil? Noen som har vært på hovefestivalen med båt tidligere her inne?

• 11 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...