sveiners Startet 8.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2011 Jeg har en 50 hk yamaha motor som jeg mangler motorkontakten (engine wiring harness) til, så prøver å utforske litt selv hvilke ledninger som tilhører hvor har fiksa så jeg kan kjøre starteren og slikt men lurte på den blå til choken, skal den ha konstantsrøm eller bare en impuls? mangler oså ledning til killswitch eller for å skru motoren av, har funnet ut at det er hvit ledning men har ingen andre løse ledninger enn den brune til starteren og den blå til choken.. noen som kan hjelpe meg?? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 8.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2011 Blå ledning til chokesolenoiden skal kun ha strøm når du skal ha choke. Hvit ledning kutter tenningen hvis du legger den mot jord. Sitér dette innlegget Link to post
sveiners Svart 8.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2011 Tok et bilde av koblingsboksen, hvis jeg kobler slik jeg har skrevet ser det da riktig ut? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 8.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2011 (redigert) Du kan jo se her: Link Dette er for litt nyere motorer,men tror fargekodene er de samme. Så,ja det ser riktig ut :) Redigert 8.Juni.2011 av Lars K (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sveiners Svart 8.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2011 da tester jeg i morgen, takker for all hjelp 8-) Sitér dette innlegget Link to post
sveiners Svart 9.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2011 (redigert) Rød er konstantstrøm ut så lenge batteriet er tilkoblet, fikk svidd en sikring der gitt ;-)ellers var det riktig nå kan jeg både starte og stoppe vidunderet Redigert 9.Juni.2011 av sveiners (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.