Janoho Startet 16.November.2004 Link til dette innlegget Startet 16.November.2004 Hei, tenkte jeg skulle legge nytt nautolex belegg, lurer på hva slags lim jeg kan bruke i denne temperaturen som er nå. Bør vel være et slags kontaktlim og ikke altfor dyrt. Temperaturen er altså viktig. JOn Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 17.November.2004 Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Biltema har bokser med kontaktlim til en OK pris.. Funker greit det. Alternativet er vel monteringslim ( vanlig hvitt vannfast vegglim ) aka. våtromslim. Tror det går greit, varm opp med vifteovn for å få "fres" på tørkeprosessen.. Kanskje prøve på en bit først..? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Suzuki Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Åssen blei NAUTOLEX belegget ditt ? Vurderer å "pynte" under dekk, på samme viset.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Janoho Svart 23.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Åssen blei NAUTOLEX belegget ditt ? Vurderer å "pynte" under dekk, på samme viset.. Suzuki <{POST_SNAPBACK}> Hei, joda, ble bra det. Som mange har sagt er det å få natene til å stemme litt jobb. Måtte jobbe raskt også siden jeg brukte biltema kontaktlim som festet med en gang. Belegget er bøyelig og greit, unødvendig med varme. Forrige eier hadde bare limt oppå platen, dermed hadde belegget løsnet i hjørnene de fleste steder. Jeg freste av en millimeter ca på hver plate og trakk belegget rundt på baksiden, festet med rustfrie stifter. Deretter saget jeg til aluminiumsprofiler til lokket på motorkassa, dvs. pyntelister på hjørnene. Kanskje kommer det noen bilder en gang senere JOH Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 20.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2011 Hei, joda, ble bra det. Som mange har sagt er det å få natene til å stemme litt jobb. Måtte jobbe raskt også siden jeg brukte biltema kontaktlim som festet med en gang. Belegget er bøyelig og greit, unødvendig med varme. Forrige eier hadde bare limt oppå platen, dermed hadde belegget løsnet i hjørnene de fleste steder. Jeg freste av en millimeter ca på hver plate og trakk belegget rundt på baksiden, festet med rustfrie stifter. Deretter saget jeg til aluminiumsprofiler til lokket på motorkassa, dvs. pyntelister på hjørnene. Kanskje kommer det noen bilder en gang senere JOH Ble det noe av de bildene :p Hvilke alu profiler brukte du? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.