Jump to content

Lim til dørken

Janoho

Recommended Posts

• 3 måneder senere...

Åssen blei NAUTOLEX belegget ditt ?

Vurderer å "pynte" under dekk, på samme viset..

Suzuki

<{POST_SNAPBACK}>

Hei,

joda, ble bra det. Som mange har sagt er det å få natene til å stemme litt jobb. Måtte jobbe raskt også siden jeg brukte biltema kontaktlim som festet med en gang. Belegget er bøyelig og greit, unødvendig med varme.

Forrige eier hadde bare limt oppå platen, dermed hadde belegget løsnet i hjørnene de fleste steder.

Jeg freste av en millimeter ca på hver plate og trakk belegget rundt på baksiden, festet med rustfrie stifter.

Deretter saget jeg til aluminiumsprofiler til lokket på motorkassa, dvs. pyntelister på hjørnene.

Kanskje kommer det noen bilder en gang senere :smiley:

JOH

• 5 år senere...

Hei,

joda, ble bra det. Som mange har sagt er det å få natene til å stemme litt jobb. Måtte jobbe raskt også siden jeg brukte biltema kontaktlim som festet med en gang. Belegget er bøyelig og greit, unødvendig med varme.

Forrige eier hadde bare limt oppå platen, dermed hadde belegget løsnet i hjørnene de fleste steder.

Jeg freste av en millimeter ca på hver plate og trakk belegget rundt på baksiden, festet med rustfrie stifter.

Deretter saget jeg til aluminiumsprofiler til lokket på motorkassa, dvs. pyntelister på hjørnene.

Kanskje kommer det noen bilder en gang senere :smiley:

JOH

Ble det noe av de bildene :p

Hvilke alu profiler brukte du?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...