At-le Startet 17.November.2004 Link til dette innlegget Startet 17.November.2004 Lurer om hvilken best av sidepower eller mavpower? håper noe gi meg noe råd? Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 17.November.2004 Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Lurer om hvilken best av sidepower eller mavpower? håper noe gi meg noe råd? Det er ikke lett og si hvem som er best. Der er altid delte meninger om slikt. Har selv sidepower, og er godt fornøyd med den. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 17.November.2004 Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Jeg har hatt en gammel 4hk Sleipner og synes den bråker noe aldeles forferdelig. Har også vært ombord i et par båter med Vetus baugprop. og den er nesten støyfri i sammenligning. Vet ikke om de nye Sleipner/Sidepower bråker like mye som min gamle...... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Marton Svart 17.November.2004 Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Kjøp den billigste. Kjøpte min på internett etter å ha innhentet forskjellige tilbud. Fikk pris fra 8500 - 16000 komplett med tunnel og stikke, så her er det penger å spare. 35kg skyvekraft. Go nokk og sikkert like god. Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 17.November.2004 Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Vet ikke om de nye Sleipner/Sidepower bråker like mye som min gamle...... Min er ny og bråker mye. Er det Volvo (QL) som har kommet med en med reimdrift? Den bråker lite. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.