Ingar Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Ingar: Du burde ikke la deg stoppe av at den ikke kan kjøre PS2-spill.Det står ikke på meg, men på min 9år gamle pode..... Alle hans venner har PS2.... Sitér dette innlegget Link to post
Dassic Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Det står ikke på meg, men på min 9år gamle pode.....Hehe... Skjønner problemet. Det er jo sånn ting fungerer i den alderen. Men jeg tipper poden hadde vært storfornøyd om du "tør" å ta sjansen... Sitér dette innlegget Link to post
Haakon Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Haakon: Bare en liten kommentar. Jeg er minst like begeistret for Xbox som deg, men jeg må nok arrestere deg når du sier at den spiller PS2. Det gjør den dessverre ikke. Det vil ikke være mulig for Xbox å emulere PS2, da dette blir for ressurskrevende. PS1 spill emulerer den derimot finfint... Beklager, skivefeil Når det gjelder å sette inn modchip i en xbox er dette svært enkelt, alle som har åpnet en PC og loddet noen ledninger klarer dette fint. På linken i mitt forige innlegg er det gode "tutorials" på dette Sitér dette innlegget Link to post
Dassic Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Når det gjelder å sette inn modchip i en xbox er dette svært enkelt, alle som har åpnet en PC og loddet noen ledninger klarer dette fint. Enig; det er ikke spesielt vanskelig. Men jeg vil påstå at man bør ha noe erfaring med loddebolten før man begir seg utpå dette uten risiko for å ødelegge Xboxen. Koster kun et par hundrelapper ekstra å få det gjort av profesjonelle, så derfor vil jeg anbefale det... Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Ja, vær forsiktig ved lodding. Stedet på kretskortet der det skal loddes er veldig nær komponenter som ikke bør bli for varme før de ryker. Da Xbox'en vår ble modet, var det termometer inne i bildet synes jeg å huske . Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.