Jump to content

8,5v i båten??

bolla

Recommended Posts

Haakon: Bare en liten kommentar. Jeg er minst like begeistret for Xbox som deg, men jeg må nok arrestere deg når du sier at den spiller PS2. Det gjør den dessverre ikke. Det vil ikke være mulig for Xbox å emulere PS2, da dette blir for ressurskrevende. PS1 spill emulerer den derimot finfint... :wink:

Beklager, skivefeil :smiley:

Når det gjelder å sette inn modchip i en xbox er dette svært enkelt, alle som har åpnet en PC og loddet noen ledninger klarer dette fint. På linken i mitt forige innlegg er det gode "tutorials" på dette

Når det gjelder å sette inn modchip i en xbox er dette svært enkelt, alle som har åpnet en PC og loddet noen ledninger klarer dette fint.

Enig; det er ikke spesielt vanskelig. Men jeg vil påstå at man bør ha noe erfaring med loddebolten før man begir seg utpå dette uten risiko for å ødelegge Xboxen. Koster kun et par hundrelapper ekstra å få det gjort av profesjonelle, så derfor vil jeg anbefale det...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...