captain slow Startet 14.Juni.2011 Del på Facebook Startet 14.Juni.2011 hei, er det noen som kan hjelpe meg her? jeg har en gammel johnson påhengsmotor, 77 modell kortstammet, og jeg trenger ny propell til denne. jeg er relativt fersk med båt og sånt, så har ikke så god peiling på dette her motoren sitter på en gammel 15" lett glassfiberbåt, er det noen som kan hjelpe meg med hvilken stigning jeg må ha? mvh Per S. Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 14.Juni.2011 Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 Det pleier og være stemplet inn på propellen, enten stigningen eller et delenummer som da en Johnson forhandler kan hjelpe deg med. Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
captain slow Svart 14.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 har kikket på propellen men finner verken stigning eller delenummer.. Sitér dette innlegget Link to post
D.Toft Svart 14.Juni.2011 Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 http://www.boats.net/parts/search/BRP/JOHNSON/1977/parts.html der er for 77 johnson. finn ut motorkoden din og se hva dem har der Sitér dette innlegget Link to post
captain slow Svart 14.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 kan det stemme at denne klikk er den samme som denne klikk Sitér dette innlegget Link to post
D.Toft Svart 14.Juni.2011 Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 jeg vil si at det er den samme ja :) Sitér dette innlegget Link to post
captain slow Svart 14.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 da må jeg bare ta en runde i mårra og se om noe sånt kan være å få tak i i kristiansandsområdet (noen tips til forhandler so kan ha en sånn?) visst ikke får jeg bestille på nettet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.