Maika Startet 17.November.2004 Link til dette innlegget Startet 17.November.2004 Hei! Har katt, men lite erfaring. Men du kan jo prøve deg på NFS (Norsk Flerskrog Seilklubb) http://www.flerskrog.org/ sitt forum: http://forum.adcom.as Det kan ta litt tid før du får svar, men der er det folk med mye kunnskap. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 17.November.2004 Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Lurer forsatt på motor instalasjoner og høyder på drev osv ???Hei.Har ikke peiling selv, men vi er så heldige å ha en meget kompetent person bosatt her på Skjærhalden. Har bla. bygd båten CIBA som det er bilde avpå denne siden MYD 35 MYD 35 Vidar Granum, Prestegårdsskogen 23, 1680 Skjærhalden En telefon til han og tror du vil få en masse info om kat generelt. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 17.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Hei. Har ikke peiling selv, men vi er så heldige å ha en meget kompetent person bosatt her på Skjærhalden. Har bla. bygd båten CIBA som det er bilde av på denne siden MYD 35 MYD 35 Vidar Granum, Prestegårdsskogen 23, 1680 Skjærhalden En telefon til han og tror du vil få en masse info om kat generelt. Meget kompetent, ja! Det er nemlig han som har bygget båten jeg har også (for nesten 30 år siden). Den er blitt noe modifisert siden da (riggen er blitt flyttet og nye motorer er satt inn av eiere før meg), men både designmessig og ellers har den holdt seg svært godt. Vidar Granum anbefales Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 17.November.2004 Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Meget kompetent, ja! Det er nemlig han som har bygget båten jeg har også (for nesten 30 år siden). Den er blitt noe modifisert siden da (riggen er blitt flyttet og nye motorer er satt inn av eiere før meg), men både designmessig og ellers har den holdt seg svært godt. Vidar Granum anbefales Ser på hjemmesiden din at du har vært/er innom Hvaler så da er jo veien kort. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 17.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Ser på hjemmesiden din at du har vært/er innom Hvaler så da er jo veien kort. Ringte Vidar Granum før jeg kjøpte båten i våres, og fikk masse nyttig info. Veldig hyggelig kar. Hadde så båten på Hvaler i en periode (vi har hytte der), og var da også innom Skjærhalden noen ganger i sommer, før jeg tok den opp til Oslo. Jeg traff han desverre ikke da, men kanskje neste sommer.. Hils han hvis du treffer han, og si at jeg er svært fornøyd med Graciosa (som den opprinnelig het). Mvh. Johannes Buverud Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 18.November.2004 Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Trur vi snakker om litt.... forskjellige båter jeg mener 30 fots katt med 3 utenbordsmotorer på ca 225 hk Kansje klønete formulert. Litt begrepsforvirring. Du er altså uten mast Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 18.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2004 Litt begrepsforvirring. Du er altså uten mast Det er vel da desto større grunn til å ta kontakt med Granum for å få oppgradert båten med mast og mer fornuftige motorer Neida, men kanskje du burde legge inn tråden på nytt (med litt annen ordlyd) så får de som har greie på den slags svare. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.